Skip to Content

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

اصلاح شیب و همسطح سازی قسمتی از خیابان محمدیه

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اصلاح شیب و همسطح سازی قسمتی از خیابان محمدیه به منظور دفع و هدایت آبهای سطحی خبر داد

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی افزود: در فصول مختلف جمع شدن آبهای سطحی درمعابرمشکلاتی را برای عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه بوجود می اورد ، عوامل اجرایی ناحیه امامزاده علی برای جلو گیری از بروز این مشکل اقدام به برش  پهنای قسمتی از آسفالت خیابان محمدیه برای همسطح سازی و اصلاح شیب به منظور دفع و هدایت آبهای سطحی کردند.

وی اضافه کرد: همچنین کارشناسان ناحیه امامزاده علی برای پیشگیری از جاری شدن آبهای سطحی در معابراقدام به نصب کانیو و آسفالت برای همسطح سازی و اصلاح شیب می کنند.

سید رضی بیان کرد: عوامل و کارشناسان نواحی امامزاده حسین و امامزاده علی در بازدیدهای میدانی از معابر به بررسی نواقص و مشکلات معابر پرداخته و معابری که نیاز به اصلاح شیب و همسطح سازی دارند در سریعترین زمان ممکن اقدام می کنند تا از جاری شدن آبهای سطحی در معابر که معضلات فراوانی را بوجود می آورد جلو گیری کنند تا شهروندان از خدمات مدیریت شهری رضایتمند باشند.  

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو