Skip to Content

پورتلت‌های تو در تو پورتلت‌های تو در تو

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۲

صالحی مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبزشهرداری قزوین خبر داد:

تقویت اکیپ فنی_عملیاتی در روزهای پایانی فصل هرس درختان

صالحی مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین از تقویت اکیپ فنی_عملیاتی به منظور تسریع در اجرای عملیات هرس درختان قزوین خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و شکوفایی درختان، عملیات آرایش و هرس درختان بدون وقفه و با سرعت بیشتری در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین؛ محمد صالح صالحی افزود: هرس درختان جزو درخواست های پرتکرار شهروندان و از جمله فعالیت های مهم باغبانی در شش ماهه دوم سال است که بر اساس بازدیدهای روزانه کارشناسان نظارت و مطابق نیازهای فنی درخت و با رعایت کامل موارد ایمنی انجام می شود.


وی ادامه داد: هم اینک اکیپ های هرس در نقاط مختلف شهر اعم از بوستان ها و معابر شهری مشغول به کار می باشند که طبق برآورد انجام شده تا کنون بیش از ۱۷ هزار اصله درخت، هرس فنی و یا فرم دهی شده است.


صالحی در پایان خاطرنشان کرد: این عملیات با هدف حذف شاخه های آفت زده، خشک، رفع خطر و مزاحمت شاخه ها برای تردد شهروندان و خودروها و ... همچنین ایجاد فرم مناسب در درختان سوزنی برگ انجام می شود.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو