Skip to Content

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷

لاجوردی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد:

پوشش کامل فیبرنوری شهر قزوین تا مرداد ماه سالجاری

لاجوردی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از پوشش کامل فیبرنوری شهر قزوین تا مرداد ماه سالجاری خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه، مردم استان. قزوین از این زیرساخت پرسرعت و با کیفیت بهره مند شوند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ امیر محمدزاده لاجوردی در دیدار با صباغی شهردار قزوین ضمن تشکر از همکاری های مستمر شهرداری قزوین وعده داد که اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در قزوین با همت ویژه شرکت شاتل تا مرداد ماه سالجاری خاتمه پیدا کند.

وی در این جلسه خطاب به رییس هیات مدیره شرکت شاتل (مجری فیبرنوری استان قزوین) تاکید کرد که با افزایش تجهیزات و دستگاه ها در این استان تا سفر رییس جمهوری، هر چه سریعتر کل استان قزوین را تحت پوشش این پروژه قرار دهند.

لازم به ذکر است؛ تفاهم نامه همکاری بین شرکت ارتباطات (شاتل) با شهرداری قزوین شهریور ماه سال گذشته به امضا رسیده است و  توسعه شبکه فیبر نوری تا درب منازل و محل های کسب و کار با راهبری و هدایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین توسعه کلان پروژه ملی شبکه فیبر نوری در سطح شهر قزوین از جمله اهداف امضای این تفاهم نامه می باشد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو