رسیدگی به 44 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی در سه ماهه اول امسال

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از رسیدگی به 44 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی در سه ماهه اول سال 1403 خبر داد.

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

آرشیو الکترونیکی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین و سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین پیاده خواهدشد

حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: آرشیو الکترونیکی با هماهنگی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهر قزوین در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین و سازمان خدمات طراحی شهرداری...

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

بازدید و کنترل نامحسوس خطوط شهری و برون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی توسط عوامل گشت و بازرسی

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بازدید و کنترل محسوس و نامحسوس خطوط شهری و برون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی توسط عوامل گشت و بازرسی این سازمان به طور...

۱۴۰۳/۰۴/۱۰