شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۳

اسلامی خبرداد؛

اختصاص بیش از 80 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین از اختصاص بیش از 80 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران استان قزوین به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ مجید اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین اظهار کرد: بیش از 80 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از استان قزوین به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اختصاص یافته است.

 

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین با بیان اینکه این تعداد اتوبوس‌های حمل و نقل مسافر قبل از اعزام به لحاظ فنی بررسی می‌شوند، ابراز داشت: ناوگان شرکت‌های حمل و نقل نیز بر این مهم اهتمام دارند چرا که خدمات دهی با کیفیت در دستور کار است.

 

وی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت موجود برای اعزام کاروان‌های زائرین مرقد مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برای حضور هر چه با شکوه تر در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با انجمن صنفی شرکت های مسافربری همه اتوبوس‌ها در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

 

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین تصریح کرد: فرآیند اعزام از تمامی شهرستان‌های استان قزوین به صورت یکپارچه از مراکز تعیین شده انجام خواهد شد.

 

اسلامی خاطرنشان کرد: ظرفیت پیش‌بینی شده برای اعزام زائران، توسط ناوگان حمل و نقل مسافری برون‌شهری است که هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکت‌های حمل و نقل مسافری انجام شده است.

 

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در پایان گفت: هم‌استانی‌ها برای استفاده از ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می‌توانند از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از نحوه اعزام مطلع شوند و در این رویداد مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران حضور به هم رسانند.

 

انتهای پیام.

تصاویر مرتبط