چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در پی عروج شهادت گونه آتش نشان فداکار محمد جواد چگینی

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در پیامی عروج شهادت گونه آتش نشان فداکار محمد جواد چگینی، که در حادثه آتش سوزی خیابان شهید انصاری به لقاء ا.. پیوسته است، را تسلیت گفتند.

متن پیام بشرح ذیل است:

بسمه تعالی

خبر عروج شهادت گونه  آتش نشان فداکار محمد جواد چگینی مردی از مردان بی ادعای عرصه ایمنی مجموعه مدیریت شهری قزوین ، غبار غم را بر دل و جان ما و خانواده بزرگ شورا و شهرداری قزوین نشاند.

عروج ملکوتی این آتش نشان، مهر تاییدی بر تمام رشادت ها و از خودگذشتگی های مردانی است که بی ادعا تن به حریق و حادثه می سپارند تا با تمام وجود مدافع ایمنی شهر و شهروندان باشند و در این نبرد نابرابر با آتش و دود و حادثه از جان شیرین خود دریغ نمی کنند.

به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دامه برکاته) : آنها (آتش نشانان ) نشان دادند که ایرانی مومن آنجا که پای خطر پذیری برای ادای وظیفه در میان است عزمی راسخ و شجاعتی مثال زدنی را تجسم می بخشند و در راه خدا متاع جان را بی چند و چون عرضه می کنند اینها شهیدان راه خدمت دشوار و انجام وظیفه ی پر خطراند و هرگز فراموش نخواهند شد. ( ان شاا...)

اینجانبان  با قلبی آکنده از اندوه عروج شهادت گونه آتش نشان فداکار محمد جواد چگینی را خدمت خانواده محترم ایشان ، سرپرست و پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تسلیت و تعزیت عرض می نماییم و برای بقیه آتش نشانان جان برکف که در حادثه آتش سوزی خیابان شهید انصاری مصدوم شدند آرزوی شفای عاجل از درگاه پروردگار متعال داریم.

 رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین

پایان پیام/

تصاویر مرتبط