چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۱

به مناسبت هفته عفاف و حجاب، تعدادی از بانوان شهروند و گردشگران در حال تردد در پایانه های مسافربری شهرداری قزوین و کارکنان تجلیل شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب از بانوان شهروندان قزوینی و گردشگران در حال تردد در پایانه های مسافربری شهرداری قزوین تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛اسلامی مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوینن گفت: رعایت حجاب و عفاف بانوان و حضور آنان در محیط کار نشان دهنده این است که حجاب نه تنها دست و پا گیر نیست بلکه می تواند زمینه حضور بانوان در فعالیت های اجتماعی باشد و باعث پیشرفت جامعه اسلامی گردد.

 

مجید اسلامی ادامه داد:عفاف و حجاب به عنوان یکی از اصول زیربنایی و ساختاری در سبک زندگی اسلامی است و در جوامع دینی، حفاظت و مراقبت از عفت عمومی وظیفه ای است که بر عهده زن و مرد است .

 

وی تصریح نمود:حجاب محدودیت نیست،مصونیت است و زنان ایرانی با حفظ حجاب اسلامی و در سایه این امنیت توانسته‌اند به موفقیت دست یابند و در حوزه های علمی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی نشان دهنده این موفقیت هستند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت:جامعه،دین  و انقلاب ما ریشه در مسائل فرهنگی دارد و دشمنان ما همیشه به دنبال ایجاد هجمه فرهنگی هستند.

 

اسلامی افزود:دشمنان ما هر موقع خواستند کاری انجام بدهند و به مساله ای پی ببرند و ریشه یابی کنند، ابتدا کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در آن موضوع انجام می دهند و وقتی در خصوص جوانان ما که جان خود را در راه دین،اسلام و آرمان می دهند تحقیق کردند به این موضوع پی ببرند که این جوانان پرورش یافته و نشات گرفته از یک خانواده با اصالت هستند که نقش زن و مادر به عنوان یک محور در این رشد نمایان است.

 

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین ادامه داد : دشمنان ما با مسائل شهادت طلبی بیگانه هستند و به دنبال مادیات و دنیا پرستی هستند و هدف آنان ازبین بردن این محور و مکتب هستند و از راههای مختلف به دنبال آسیب به این محور هستند.

 

وی تاکید کرد : شما بانوان با تاسی از الگوی زن مسلمان ،در تربیت خانواده و جامعه میدان داری می کنید و با این عمل شما مایه یآس و نامیدی دشمن و رشد و شکوفایی نسل جوان و جامعه خواهد بود که این کار شما بسیار ارزشمند است و پیام مثبت و تاثیرگذار به جامعه تزریق می کند

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط