سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۹

پیام تبریک مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین به مناسبت هفته وحدت

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین به مناسبت هفته وحدت پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین، ، در متن پیام علی محمدحسینی آمده است:

الجَماعَةُ رَحمَةٌ و الفُرقَةُ عَذاب

وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است. پیامبر(ص(

ماه پربرکت ربیع‌الاول یادآور ولادت آخرین فرستاده خدا و پیام آور دوستی و مهربانی است که بی تردید هفته وحدت والاترین نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

هفته وحدت، نشانگر عزت و سربلندی مسلمانان و مروجین اسلام در جهان است، هفته‌ای که به تدبیر رهبر کبیر انقلاب، هفته‌ وحدت نامگذاری شده است.

هفته وحدت نماد فداکاری و ازخودگذشتگی، شور و شعور، ایثار و خدمت در میان مسلمانان جهان بوده تا نیات شوم دشمنان اسلام و مسلمین جهان را در هم بشکند.

یکپارچگی و همگرای، جلوگیری از تفرقه افکنی بیگانگان، وحدت و یکرنگی در سایه امامت و ولایت، از پیام‌های مهم هفته وحدت در میان مسلمانان اهل تسنن و تشیع جهان می باشد.

توسعه و ترویج فرهنگ وحدت طلبی و مشارکت خواهی در جامعه، زمینه ساز تقویت و سربلندی مسلمانان در عرصه‌های مختلف جامعه است که وظیفه تمامی مسلمانان جهان بوده تا در تحکیم وحدت و نشر آرمان های اسلام با تکیه بر مبانی اصلی آن بکوشند.

برای استمرار و اقتدار حکومت اسلامی و ایستادگی و مقاومت در مقابل دسیسه های دشمنان اسلام، «وحدت» عامل اصلی موفقیت بوده و هرگونه کوتاهی در این راه سبب گمراه شدن از مسیر اصلی اسلام خواهد بود.

اینجانب فرا رسیدن هفته نور و سرور، ایام شادی و همبستگی، میلاد نبی مکرم اسلام،  حضرت محمد(ص) و همچنین ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع) را خدمت رهبر فرزانه ی انقلاب، همه ی مسلمانان جهان، مردم شریف استان و مجموعه بزرگ مدیریت شهری تبریک و تهنیت عرض نموده، امید آن دارم که با بهره مندی از الطاف بیکران این ایام و شریعت پیامبر بزرگ اسلام، در سایه آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و سربلند باشیم.

علی محمدحسینی

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین  

تصاویر مرتبط