سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۵

صباغ مدیر اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خبر داد:

رفع کردن چندین مورد آب گرفتگی در بارندگی روز گذشته

صباغ مدیر اجرایی سازمان مدیریت پسماندشهرداری قزوین از رفع چندین مورد آب گرفتگی در بارندگی روز گذشته خبر داد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین صباغ گفت: از روز گذشته و به دنبال صدور هشدار نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان قزوین مبنی بر بارش شدید باران تمامی عوامل اجرایی، نظارتی و ماشین آلات و تجهیزات مقابله با سیلاب های احتمالی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: چیدمان کیسه های شن و استقرار نیروهای اجرایی و تجهیزات در نقاط حساس و بحران خیز سطح شهر از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان پیش از بارندگی اخیر بود.

صباغ افزود: با تشدید بارش باران به خصوص در شب گذشته و بامداد امروز شاهد چندین مورد آبگرفتگی در معابر سطح شهر بودیم که عوامل اجرایی در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم جهت رفع آبگرفتگی این نقاط را در دستور کار خود قرار دادند.

صباغ در ادامه بیان کرد: با توجه به بارش بیش از 19 میلیمتری باران طی ساعات اخیر به صورت رگباری تاکنون  هیچ خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

این مسئول در پایان ضمن قدردانی از شهروندان برای همکاری با نیروهای سازمان جهت رفع آبگرفتگی از آنها درخواست نمود از ریختن پسماند های خانگی در انهار سطح شهر خودداری نمایند زیرا این اقدام موجب مسدود شدن جوی های آب و در نتیجه آب گرفتگی معابر می شود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط