چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین عنوان کرد؛

جمع‌آوری مستمر پسماندها و نخاله‌های ساختمانی و عمرانی شهر

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از جمع آوری مستمر نخاله ها و پسماندهای ساختمانی و عمرانی در راستای بهبود سیما و منظر شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ حسین عمویی اظهار کرد: یکی از اقدامات این سازمان در راستای بهبود سیما و منظر شهری پاکسازی و ساماندهی مبادی شهر از خاک، نخاله و پسماندهای ساختمانی و عمرانی است.

او افزود: به همین منظور نخاله و پسماندهای ساختمانی و عمرانی بلاصاحب توسط عوامل اجرایی ستاد ساماندهی پسماندهای ساختمانی سازمان مدیریت پسماند از سطح شهر به ویژه معابر اصلی به صورت مستمر جمع آوری می شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به پاكسازی و تنظيف معابر شهر از خاک و نخاله اضافه كرد: اين مهم در راستای بهسازی مسيرها به ويژه مبادی اصلی شهر، از بين بردن آلاينده های محيط زیستی، ايجاد نما و منظر زيبا و مناسب براي شهروندان اجرا می‌شود.

عمویی بیان کرد: بر اساس ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماندها دپوی پسماندهای عمرانی و ساختمانی در معابر عمومی تخلف محسوب شده و از صاحبان املاک در حال ساخت و ساز درخواست می شود پسماندهای عمرانی خود را برای دفن کردن به جایگاه دفن پسماندهای ساختمانی لیا منتقل کنند. 

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط