شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۷

مراسم تقدیر از مدیر برتر سامانه 137 در سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین برگزار شد

با حضور رحمانی مدیر سامانه 137 ، حبیبی سرپرست سازمان مدیریت پسماند ، مدیران ارشد سازمان مدیریت پسماند از سید مرتضی به بهانیا به عنوان مدیر برتر سامانه 137 شهرداری قزوین در سال 1399 تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، رحمانی مدیر سامانه 137 شهرداری با اعلام این خبر گفت:  لزوم انجام اموری که دارای فوریت و از حساسیت بالایی در مجموعه شهری برخوردار است سبب شد تا نسبت به راه اندازی سامانه ای که بتواند در اسرع وقت به شهروندان خدمت رسانی کند اقدام شود.

وی افزود: در واقع سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در راس خدمت رسانی مجموعه شهری به شهروندان است که با مشارکت شهروندان با استفاده از پیام های مردمی و اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات شهری اقدام می کند.

در ادامه حبیبی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اظهار کرد: خدماتی که در مجموعه شهری توسط سامانه ۱۳۷انجام می شود قابل تقدیر است.

وی افزود: جایگاه واقعی ۱۳۷ بسته به پیام هایی مردمی است که با انجام به موقع آن موجبات رضایت شهروندان را می توان نسبت به عملکرد مجموعه شهری فراهم کرد.

همچنین به بهانیا  مدیر سامانه 137 سازمان مدیریت پسماند در ابتدای جلسه گزارشی را پیرامون عملکرد سامانه ١٣٧ این سازمان منطقه ارائه کرد و تلاش های شبانه روزی پرسنل اجرایی سازمان پسماند را در کسب این رتبه حایز اهمیت و قابل تقدیر دانست.

 وی خاطر نشان کرد: با تلاش همکاران این سازمان توانستیم در 5 سال گذشته از نظر میزان رضایت شهروندان و تعداد پیام ها رتبه نخست را کسب نماییم و برای حفظ و ارتقای رضایت شهروندان بیش از پیش تلاش خواهیم کرد.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات و تلاشهای شبانه روزی مسول سامانه 137 سازمان مدیریت پسماند با اهدای لوح و یک جلد کلام الله مجید قدردانی شد .

تصاویر مرتبط