دوشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۲۲

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

ساماندهي 49 زباله گرد از سوي سازمان پسماند شهرداري قزوين

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در ادامه اجراي طرح برخورد قانوني و ساماندهي زباله گردها، از فعاليت 49 متخلف جلوگيري کرد.

 

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: در ادامه اجراي طرح برخورد قانوني و ساماندهي زباله گردها، از فعاليت 49 متخلف جلوگيري به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري افزود: با توجه به اينکه به ماه‌هاي پاياني سال نزديک مي شويم طرح برخورد با متخلفان زباله گرد با جديت بيشتري دنبال مي شود به طوري که در يک ماه گذشته از فعاليت 49 متخلف تفکيک کننده غير مجاز پسماندهاي خشک از مخازن و کيسه هاي زباله طبق ماده 16 قانون مديريت پسماند جلوگيري به عمل آمد.
وي افزود: مقرر شد ساماندهي آن‌ها در صورت ابراز تمايل اين افراد در دستور کار بخش خصوصي وابسته به سازمان مديريت پسماند واقع گردد.
وي افزود: تمامي اين افراد در صورت دارا بودن شرايط لازم از جمله بلوغ کاري، سلامت جسماني، عدم اعتياد و ... به پيمانکار اجراي طرح تفکيک در مبداء تحت نظارت سازمان معرفي مي شوند و بعد از طي کردن مراحل اوليه پذيرش، طبق برنامه‌اي مدون با لباس فرم مشخص و محدوده کاري تعيين شده مشغول به کار خواهند شد.
منتظري در ادامه خاطر نشان کرد: در يک ماه گذشته 49 متخلف شناسايي و از فعاليت آن‌ها طبق قوانين مديريت پسماند جلوگيري به عمل آمد که از اين تعداد 29 نفر با چرخ دستي، 5 نفر با موتور سيکلت، 9 نفر با خودرو وانت، يک نفر با خودرو نيسان و 5 نفر بدون وسيله نقليه و گوني به دست اقدام به تفکيک غير مجاز مي کردند.
منتظري در پايان از شهروندان خواست براي حفاظت از محيط زيست و بهداشت محيط در صورت مشاهده اين افراد با شماره تلفن هاي 33322201،33327565 تماس حاصل کنند و يا از طريق سامانه 137 موضوع را به ما اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گيرد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط