شنبه ۱۳۹۳/۰۹/۰۸

به مناسبت هفته بسيج؛

مسابقات ورزشي در منطقه سه شهرداري قزوين برگزار شد

کارکنان منطقه سه شهرداري قزوين به مناسبت هفته بسيج در مسابقات تنيس روي ميز، دارت و شطرنج به رقابت پرداختند.

 

 

کارکنان منطقه سه شهرداري قزوين به مناسبت هفته بسيج در مسابقات تنيس روي ميز، دارت و شطرنج به رقابت پرداختند.
 به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ اين مسابقات براي کارکنان منطقه سه شهرداري قزوين ويژه آقايان و خانم‌ها به مناسبت هفته بسيج برگزار شد.
در اين گزارش آمده است؛ محمد جواد آقايي، بهرام ميناري، علي جعفري و امين کاظمي از آقايان و صغري اکبرشاهي، ليلا صفري، حاج رفيعي‌ها  و ايوبي از خانم‌ها به ترتيب به مقام‌هاي اول، دوم و سوم در رشته تنيس روي ميز دست يافتند که در اين رشته علي جعفري و امين کاظمي از آقايان و  حاج رفيعي‌ها  و ايوبي از خانم‌ها به صورت مشترک به مقام سوم دست پيدا کردند.
بر اساس اين گزارش؛ ميراشه، کلجي، جلالوند از آقايان و عطاري، موسوي، شاهسوند و حسيني از خانم ها به ترتيب به مقام‌هاي اول، دوم و سوم در رشته شطرنج دست يافتند که در اين رشته شاهسوند و حسيني از خانم‌ها به صورت مشترک به مقام سوم دست پيدا کردند.
در اين گزارش آمده است؛ جمشيدي، شفايي، سياهکلي مرادي و مهدي‌زاده از آقايان و جعفري، اکبرشاهي، صفري و نعيمي از خانم ها به ترتيب به مقام‌هاي اول، دوم و سوم در رشته دارت دست يافتند که در اين رشته سياهکلي مرادي و مهدي‌زاده از آقايان و صفري و نعيمي از خانم ها به صورت مشترک به مقام سوم دست پيدا کردند.
همچنين در پايان اين مسابقات از نفرات برتر با اهداي جوايزي با حضور اعضاي شوراي شهر و مدير منطقه سه شهرداري قزوين تقدير شد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط