پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۸/۲۹

فدايي‌فر، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

وصول معوقات برخي شهروندان به شهرداري قزوين در دستور کار قرار گرفت

پيگيري وصول معوقات برخي شهروندان به طور جدي در دستور کار شهرداري قزوين قرار گرفته است.


کيومرث فدائي فر، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: پيگيري وصول معوقات برخي شهروندان در دستور کار شهرداري قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ کيومرث فدايي فر افزود: ازسال‌هاي گذشته تاکنون معوقات برخي شهروندان به منطقه يک شهرداري قزوين وصول نشده است که با توجه به وضعيت اقتصادي موجود و مشکلات شهرداري ها به دنبال پيگيري وصول معوقات از شهروندان هستيم.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: پيگيري وصول اين معوقات در دستور کار شهرداري قرار گرفته که در اين خصوص اقدامات لازم انجام شده است و اين روند تا حصول نتيجه نهايي ادامه مي‌يابد.
وي با اشاره به اينکه منطقه يک شهرداري قزوين با هدف عمران و آباداني شهر به دنبال وصول معوقات مي باشد، تصريح کرد: در اين راستا بايد تکريم هرچه بهتر ارباب رجوع و حل مشکلات آنان همواره سرلوحه باشد.
وي با بيان اينکه مسئوليت در شهرداري يک فرصت طلايي و ارزشمند براي خدمت صادقانه و ماندگار براي کشور مي‌باشد، خاطرنشان کرد : آنچه از يک مسئوليت براي ما باقي مي‌ماند،اعمال خير، رضايت مردم وکارهايي است که براي مردم و آباداني شهر صورت گرفته است،بنابراين،بايد از اين فرصتي که در دست داريم،به خوبي استفاده کنيم.

فدايي فر بر ضرورت صرفه جويي و پرهيز از هزينه‌هاي غيرضروري در منطقه يک شهرداري قزوين تاکيدکرد و يادآور شد: تمام پرسنل بايد با اعمال نظربه مديريت درهزينه‌ها درراستاي درآمدزايي بيشترمنطقه قدم بردارند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط