دوشنبه ۱۳۹۰/۰۶/۲۸

منجم، رييس اداره روابط عمومي شهرداري:

5 پروژه مهم و شاخص شهرداري قزوين افتتاح مي شود

5 پروژه مهم و شاخص شهرداري قزوين با اعتبار 212 ميليارد و 700ميليون ريال و با حضور وزير كشور سوم مهر ماه 90 افتتاح مي شود.

 

عليرضا منجم، رييس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين گفت: به اميد خدا روز يكشنبه سوم مهرماه همزمان با دفاع مقدس و بازگشايي مدارس 5 پروژه مهم و شاخص شهرداري قزوين با حضور وزير كشور و ديگر مديران و مسوولان ارشد استاني و شهري افتتاح مي شود و مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
منجم با تاكيد بر اينكه اتمام به موقع پروژه هاي شاخص و مهم شهرداري به ويژه تقاطع هاي غير همسطح 7 دي(نادري) و شهيد رجايي( عمران) گفت: اقدام شهرداري در اتمام به موقع پروژهاي بزرگ شهري كه نشانگر برنامه ريزي درست و عزم جدي براي ارايه خدمات مطلوبتر به شهروندان است  كام شهروندان را شيرين مي كند.
وي با اعلام اينكه تقاطع غيرهمسطح 7 دي (نادري) با هدف  تسهيل و بهبود در امر عبور ومرور شهري و ايجاد يک محور روان ترافيکي از شمال به جنوب شهر در مدت زمان 15 ماه و با اعتبار 34 ميليارد ريال توسط حوزه معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين و توسط شركت سازندگي انصار اجرا شد، افزود: پروژه احداث تقاطع غيرهمسطح شهيدرجايي (عمران) نيز با هدف تسهيل وبهبود درامر عبور و مرور شهري وايجاد يک محور روان ترافيکي از شمال به جنوب شهر در 15 ماه و با اعتبار 36ميليارد ريال اجراشد .
رييس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين درخصوص احداث مركز پيشرفته كنترل ترافيك شهرداري قزوين نيز اظهار كرد: اين پروژه مهم با هدف مديريت نظارت تصويري برکنترل و پايش ترافيک شهر قزوين با نصب 40 دستگاه دوربين در 26 تقاطع و ميدان حساس شهر با امکان توسعه و گسترش از طريق افزايش دوربين ها در برنامه ريزي بلند مدت در سيستم سخت افزاري و نرم افزاري در 9 ماه و با اعتبار 30ميليارد ريال توسط شرکت شارنور، شرکت مخابرات استان، مؤسسه حمل ونقل هوشمند، شرکت چشم انداز ارتباط اجرا و تكميل شد.
منجم با بيان اينكه پروژه احداث واحد دفن مهندسي و  بهداشتي پسماند (لندفيل) در مجتمع محمد آباد احداث شد ، بيان كرد: هدف از احداث اين پروژه مهم استاني دفن مهندسي و بهداشتي مواد دوريختني غير قابل مصرف از خط جدا سازي و پردازش و يا به صورت باي پس ( by pass )، کنترل وکاهش انتشار گازهاي گلخانه اي، جمع آوري و تصفيه شيرابه ها، جلوگيري از آلودگي آبهاي زير زميني با اعتبار 90 ميليارد و 700 ميليون ريال در 15 ماه اجرا شد.
وي در خصوص پروزه احداث و راه اندازي دو كارخانه آسفالت جديد شهرداري قزوين نيز گفت: اين پروژه با هدف جايگزيني کارخانه هاي سابق توليد آسفالت کارخريد و نصب 2 کارخانه 120 و 160 تني با کمترين آلودگي صوتي ومحيطي و حداقل مصرف سوخت تحت ليساني سوئيس و با قابليت کارکردن با قير پليمر ومعمولي با اعتبار 22ميليارد ريال و در مدت 6 ماه به انجام رسيد .
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط