سه‌شنبه ۱۳۹۰/۰۶/۲۲

نماينده ولي فقيه در بازديد از برخي پروژه هاي شهري قزوين:

احداث پل هاي غير همسطح در بهبود ترافيك موثر است

صبح امروز امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان قزوين به همراه رييس و برخي از اعضاي شوراي شهر و شهردار و معاونين وي از برخي پروژه هاي شهري قزوين بازديد کرد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ آيت ا... هادي باريک بين، امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان قزوين صبح امروز به همراه رييس و برخي از اعضاي شوراي شهر و شهردار و معاونين وي در جريان بازديد از پروژه هاي پل 7 دي (نادري )، پل شهيد رجايي ( عمران )، مرکز کنترل ترافيک و پل هاي مطهري و امام علي (ع)- باهنر گفت : احداث پل هاي غير همسطح در بهبود ترافيک شهر موثر است .
باريک بين با اظهار اينکه بعد از بهره برداري از پروژه هاي شهرداري ، شهروندان شيريني آن را احساس مي کنند، بيان کرد: از شهردار و رييس شوراي اسلامي شهر و ديگر مديران شهرداري که براي آبادي شهر تلاش مي کنند تشکر مي کنم و اميدوارم اجر کارتان پيش خدا محفوظ باشد .
مسعود نصرتي، شهردار قزوين نيز در اين بازديد ضمن ارايه توضيحات مختصر به امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان گفت: 2 پل غير همسطح 7 دي و شهيد رجايي تا پايان شهريور ماه 90به بهره برداري مي رسد، درعين حال احداث 7 تقاطع غير همسطح ديگر در برنامه کاري شهرداري قرار دارد.
نصرتي با اشاره به احداث مرکز کنترل ترافيک شهر قزوين بيان كرد : اين مرکز به لحاظ امكانات و تجهيزات پيشرفته دومين مرکز كشور است و قزوين ششمين شهري است که به اين امکانات مجهز خواهد شد .
گفتني است در اين بازديد کارشناسان و معاونين شهردار و پيمانكار احداث تقاطع هاي همسطح درخصوص وضعيت پروژه ها ، مشخصات وکيفيت کار و مزاياي آن براي شهروندان توضيحاتي را به نماينده ولي فقيه ارايه کردند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط