سه‌شنبه ۱۳۹۰/۰۶/۱۵

همداني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهردار قزوين:

دو پل غير همسطح نادري و عمران با هدف بهبود عبور و مرور افتتاح مي شود

به منظور سرعت بخشيدن به اجراي پل چهارراه نادري و تکميل اين پل پيش از بازگشايي مدارس، خيابان نادري حد فاصل ميدان آزادي تا خيابان رسالت از هفتم شهريور ماه به مدت 20 روز بسته مي شود .

 

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: به منظور سرعت بخشيدن به اجراي پل چهارراه نادري و تکميل اين پل پيش از بازگشايي مدارس، خيابان نادري حد فاصل ميدان آزادي تا خيابان رسالت از هفتم شهريور ماه به مدت20 روز بسته مي شود. در اين خصوص مسير خطوط اتوبوس راني تصحيح شده است و خدمت رساني اين اتوبوس ها از خيابان هاي فردوسي، خيام و سعدي انجام مي گيرد. همچنين در خيابان فردوسي و بوعلي از پارک خودروها در دو طرف ممانعت به عمل مي آيد.
سيد مهدي يدي همداني در مصاحبه با پيام شهر در مورد تغيير جهت حرکت خودروها در خيابان امام خميني (ره) عنوان کرد: با بهره برداري از تقاطع هاي غير همسطح عمران و نادري ، مسير خيابان امام خميني حد فاصل ميدان آزادي خيابان امام خميني حد فاصل ميدان آزادي تا چهارراه بازار برعکس شده و از اين پس خودروهاي شخصي مي توانند از ميدان آزادي به چهارراه بازار دسترسي داشته باشند.
وي در ادامه گفت: سازماندهي ايستگاه هاي اتوبوس و تاکسي براي ساماندهي ترافيک در ميدان آزادي صورت خواهد گرفت و پس از آن، تغيير جهت مسير خودروها در خيابان امام خميني (ره) با هماهنگي فرمانداري و نيروي انتظامي انجام مي گيرد. همچنين خط ويژه اتوبوس و تاکسي از ميدان22 بهمن به ميدان آزادي امتداد و راه اندازي مي گردد.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در خصوص تقاطع هاي غير همسطح عمران و نادري اظهار کرد: تابلوگذاري مناسب، چراغ هاي راهنمايي، اصلاح هندسي، روشنايي و خط کشي اين روگذرها انجام خواهد شد و رنگ آميزي و نورپردازي اين پل ها که از آيتم هاي زيباسازي شهري است انجام مي شود.
سيد مهدي يدي همداني در پايان خاطر نشان کرد: با احداث اين  دو روگذر، دانش و مهارت تخصصي در اين زمينه از نظر مهندسان و متخصصان، بومي شده است و در پروژه هاي آينده با پيش بيني هاي بهتر و مشکلات کمتري مواجه خواهيم بود.پايان پيام

 

تصاویر مرتبط