سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۵/۲۸

دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان عمليات آسفالت معابر فرعي منطقه سه شهرداري قزوين تا شهريور 93

عمليات عمراني طرح روکش آسفالت معابر فرعي منطقه سه شهرداري قزوين با کيفيت مناسب و سرعت بيشتر در حال انجام است که تا پايان شهريور 93 به اتمام خواهد رسيد.

 

عبدالعلي دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني طرح روکش آسفالت معابر فرعي منطقه سه شهرداري قزوين با کيفيت مناسب و سرعت بيشتر در حال انجام است که تا پايان شهريور 93 به اتمام خواهد رسيد.
به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ دربندي‌زاده افزود: تاکنون براي عمليات اجرايي اين پروژه 2هزار و 700 تن آسفالت براي 20هزار متر مربع مصرف شده است که هم اکنون نيز از 72 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.
وي اضافه کرد: براي اجراي طرح روکش آسفالت معابر فرعي اين منطقه امسال 525 ميليون تومان اعتبار هزينه خواهد شد.
اين مقام مسوول با بيان اينکه سرعت عمليات اجراي اين پروژه نسبت به سال گذشته افزايش پيدا کرده است،افزود: پيش بيني مي‌شود تا پايان شهريور ماه سال جاري عمليات اجرايي اين پروزه به اتمام برسد.
وي بيان کرد: در سال جاري بيش از 25 معبر فرعي روکش آسفالت خواهد شد.
دربندي‌ زاده گفت: در سال جاري روکش آسفالت معابر فرعي از جمله کوچه‌هاي انديشه در ملاصدرا، کوچه هاي حکمت در بلوار امام خميني(ره)، کوچه هاي ولايت در جانبازان، کوچه هاي کميل و مقداد در شهرک کوثر، کوچه هاي ياران در مينودر، کوچه هاي شهامت و سعادت در مينودر و کوچه هاي دانش در مهديه در دستور کار قرار دارد که اکنون کوچه‌هاي ياس، شکوفه، پويا 1و2 در مينودر و کوچه‌هاي دانش در ناحيه مهديه آسفالت شده است.   
وي اضافه کرد: در سال جاري روکش آسفالت معابر فرعي کوچه هاي خيابان ميلاد در شهرک کوثر، کوچه گوهر و پرتو در ملاصدرا، کوچه هاي سعادت در شهرک مينودر، کوچه بهار 36 در پونک، کوچه شهامت در شهرک کوثر، کوچه‌هاي ياران در شهرک مينودر انجام شده است.
اين مقام مسوول اضافه کرد: تلاش شده است کيفيت اجراي طرح روکش آسفالت در سال جاري نسبت به سال گذشته بهتر باشد.
وي بيان کرد: اجراي اين طرح با کيفيت مناسب يکي از خواست‌هاي شهروندان است و براي جلب رضايت شهروندان مديريت شهري تلاش خود را خواهد کرد که به نحو احسن اين طرح را اجرايي کند.
دربندي زاده بيان کرد: عمليات عمراني اين پروژه از اول ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شده است و در سال گذشته اين پروژه از خردادماه آغاز و در آبان ماه به اتمام رسيده بود.
 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط