دوشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۲۰

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبرداد؛

بررسي فاز دوم پياده‌راه‌سازي خيابان خيام قزوين

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين از بررسي و مطالعات فاز دوم پياده‌راه‌سازي خيابان خيام قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: چندي است که از تکميل پروژه پياده‌راه خيام مي‌گذرد و اين طرح نتايج مثبت خود را نشان داده است.

وي ادامه داد: فاز يک پياده‌راه خيابان خيام به بهره‌برداري رسيده و در بحث‌هاي فني مقرر شد که تا سال 1395 خيام پياده‌راه شود که اين کار با هدف مديريت ترافيک در هسته مرکزي شهر صورت گرفته تا از بار ترافيکي اين مناطق به خصوص در ساعات اوج ترافيک کاسته شود و شهروندان در اين منطقه به راحتي تردد کنند.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: نتايج مشاور پروژه به صورت روزانه گزارش مي‌شود و عملکرد مثبتي را نشان مي‌دهد که با همکاري کسبه و ساکنان ميسر مي‌شود.
عرشيان در خصوص برنامه‌هاي سال آينده در اين منطقه بيان کرد: طرح سنگفرش و مبلمان شهري از برنامه‌هاي سازمان براي پياده‌راه خيام است که براي پياده‌روي، ايمني خانواده‌ها و فعاليت‌هاي مختلف انجام مي‌پذيردوي در خصوص فاز بعدي اين پروژه عنوان کرد: سازمان خدمات شهرداري قزوين مطالعات جزئي و زيادي در اين زمينه انجام داده است و فاز بعدي از چهارراه عدل تا چهارراه شهرداري را شامل مي‌شود بنابراين از چهارراه عدل تا سه‌راه خيام زير پوشش اين طرح قرار مي‌گيرد..
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: ساکنان محله خيام همکاري لازم را با سازمان ترافيک دارند و طبق بررسي‌هاي انجام شده تعداد خودروهاي عبوري ساکنان در اين محور در روزهاي اوليه بهره‌برداري از اين طرح کاهش يافته و اين مهم نشان از فرهنگ ترافيکي شهروندان است..
اين مسئول شهري عنوان کرد: اين پروژه در شهرهايي از جمله تبريز و اروميه هم اجرا شده و بازخورد خوبي داشته که اميد است اين خدمت به شهروندان حس ايمني و آرامش را القا کند..
عرشيان تصريح کرد: بي‌ترديد همکاري و صبوري مردم اين منطقه به پيشبرد پروژه‌هاي عمراني شهر قزوين کمک مي‌‌کند و مي‌تواند زمينه‌ساز اجراي پروژه‌هاي بيشتر براي رفاه حال شهروندان باشد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط