یکشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۹

نصرتي،شهردار قزوين در بازديد از دفتر روزنامه ايران در قزوين:

رسيدن به توسعه بدون ياري اصحاب رسانه امکان پذير نيست

شهردار قزوين به همراه علي رضا منجم رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل اين شهرداري از دفتر سرپرستي روزنامه ايران در استان قزوين بازديد کرد.

به گزارش ايران، نصرتي با بيان اينکه خبرنگاران بهترين پل ارتباطي بين مردم و مسوولان هستند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با اطلاع رساني دقيق و به موقع، علاوه بر آماده سازي شهروندان، بهترين يار و ياور شهرداري در اجراي هر چه بهتر برنامه و اهداف مديريت شهري بوده و بايد قدردان آنها باشيم؛ به خصوص روزنامه ايران که يکي از روزنامه هاي موفق و تاثيرگذار در استان است که با پوشش اخبار و رخدادهاي مهم، به اصالت و وظيفه خود به خوبي عمل کرده است.

وي تاکيد کرد: هر چه پوشش خبري تخصصي تر باشد ارزشمند و اثرگذارتر خواهد بود.

شهردار قزوين اظهار داشت: بايد ارتباط اصحاب رسانه با مديران شهري به خصوص شهرداري قزوين نزديک و دلسوزانه باشد که با همسويي و راهنمايي آنها بتوانيم خدمات شايسته تري را به مردم ارائه کنيم.

نصرتي با اشاره به اينکه شهرداري يک نهاد اجتماعي و مردمي است و مردم در آن نقش بسزايي دارند، گفت: بايد براي رضايتمندي مردم گام برداشت چراکه شهروندان بزرگترين سرمايه اجتماعي هستند و براي پيگيري مطالبات و خواسته هاي به حق و قانوني آنها حرکت کرد تا با جلب رضايت مندي شهروندان در راستاي تحقق اجراي برنامه ، شهري پويا و زنده بسازيم.

وي با اشاره به توسعه و پيشرفت شهر قزوين افزود: خوشبختانه با حمايت هاي خوب مسوولان کشور و استان شاهد تحول عظيمي در مبلمان شهري و عمراني در شهر هستيم که ساخت چند پل و پروژه هاي ديگر نشان از توجه مديريت شهري به نيازهاي اساسي شهر و شهروندان دارد که امروز محقق شده است.

نصرتي ادامه داد: ما امروز جلوتر از توقعات مردم عمل کرده ايم و اگر اينطور عمل کنيم موفق تر خواهيم بود.

شهردار قزوين يادآور شد: اصحاب رسانه در اين حيطه مي توانند قبل از اجراي پروژه ها ما را در اجراي آنها و نيازهاي شهر ياري کنند و تاثير خود را در برآورده کردن انتظارات عموم با راهنمايي و انعکاس انتقادات و پشنهادهاي به موقع شهروندان از سوي شهرداري داشته باشند تا در کنار اين عزيزان بتوانيم بهترين خدمت را به مردم ارائه کنيم.

وي اظهار داشت: وظيفه شهرداري است که با ايجاد فضاهاي امن و شاد، اميد و شادابي را بريا مردم فراهم کند.

نصرتي داشتن تفکر اسلامي  را بهترين راه براي کمک به يکديگر دانست و اضافه کرد: اگر همه همدل و همراه باشيم شاهد شکوفايي استان و شهر خود خواهيم بود و اين اتحاد و همدلي در چارچوب شهرداري و شوراي شهر و مديران استان امکان پذير نيست مگر اينکه يکي از ارکان آن اصحاب رسانه باشد که در اين زمينه نقش بسزايي دارند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط