یکشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۹

نصرتي، شهردار قزوين در دفتر هفته نامه افق آينده:

در نقشه راه قزوين وحدت رويه وجود ندارد

در قزوين هنوز درباره نقشه راه توسعه شهر وحدت رويه وجود ندارد و هرازگاهي با اقدامات شهرداري در ساخت و سازها مخالفت صورت مي‌گيرد.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: در قزوين هنوز درباره نقشه راه توسعه شهر وحدت رويه وجود ندارد و هرازگاهي با اقدامات شهرداري در ساخت و سازها مخالفت صورت مي‌گيرد.
مسعود نصرتي در بازديد از دفتر هفته نامه افق آينده که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، با تبريک اين روز، افزود: نشريات بايد بين شهرداري و شهروندان ارتباط نزديک و لحظه اي برقرار کنند و تلاش ما رصد هر روزه خبرگزاري‌ها و روزنامه و نشريات است تا از نزديک با ايده‌ها و نظرات و مشکلات شهروندان آگاه شويم. وي با اشاره لزوم توسعه و پيشرفت شهر قزوين افزود: متاسفانه ما همواره از گذشته هاي پر افتخار قزوين صحبت مي‌شود،امابراي ساختن آينده شهر قزوين صحبتي در ميان نيست، به اين جهت قزوين بايد به سرعت به جايگاه پرافتخار گذشته خود برسد.
نصرتي در پاسخ به سوال خبرنگار افق در رابطه با فعاليت هاي شهردار قزوين در فضاي مجازي گفت: علت راه اندازي وبلاگ، بيان درد و دل ها و بيان حرف هاي غير رسمي است، چراکه احساس مي‌شود در مسير پيشرفت و توسعه قزوين در مواقعي عدم همراهي وجود دارد.
وي با اشاره به تجربه شهر اصفهان افزود: در اصفهان سلايق و عقايد گوناگوني در بين دسته هاي سياسي،فرهنگي و .. وجود دارد، اما همه اين اختلافات وقتي نام اصفهان مطرح شود، رنگ مي‌بازد اما در قزوين هنوز درباره نقشه راه توسعه شهر وحدت رويه وجود ندارد و هرازگاهي با اقدامات شهرداري در ساخت و سازها مخالفت صورت مي‌گيرد.
در ابتداي اين جلسه احمد خورگامي مدير هفته نامه افق آينده،با تبريک روز خبرنگار اظهارکرد: رويه هفته نامه افق آينده در رابطه با اقدامات شهرداري،نقد همراه با حمايت از اقدامات و فعاليتهاي موجود است.
 وي افزود: به جهت تعصب و علاقه مديريت شهري به شهر قزوين، مجموعه اقدامات شهرداري قزوين تکاپو و رونق خاصي را در شهر ايجاد کرده است، هر چند در برخي موارد در فعاليت ها و اقدامات،نکات ضعفي نيز وجود دارد که در آينده بايد به سخنان کارشناسان و رسانه ها بيش از پيش توجه صورت گيرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط