یکشنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۹

نصرتي، شهردار قزوين:

خبرگزاري ايلنا در بزنگاه‌هاي شهري عملکرد قابل قبولي داشته است

مسعود نصرتي شهردار قزوين و عليرضا منجم رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين از مجموعه خبرگزاري ايلنا در استان قزوين بازديد کردند.

 

مسعود نصرتي شهردار قزوين با تبريک روز خبرنگار و ستايش عملکرد صاحبان قلم در بيان و انعکاس مشکلات مردم به مسئولين و اقدامات مديريت شهري گفت: 17 مرداد ماه روز خبرنگار براي اصحاب رسانه و اهل قلم که صادقانه در راه افزايش سطح آگاهي‌هاي شهروندان نسبت به اتفاقات توسعه شهر تلاش مي‌کنند، روز بياد مادني است.
نصرتي با گراميداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمي و روز خبرنگار، ادامه داد: شان و منزلت خبرنگاران عرصه اطلاع‌رساني بدان جهت والاست که براي ارائه خدمت به شهروندان و آگاهي بخشيدن به آنان تمامي سعي و همت خويش را بکار مي‌بندند.
اين مقام مسئول تصريح کرد: بي ترديد شهرداري به واسطه رهنمودهاي و برنامه ريزي هاي متفکرانه شوراي اسلامي شهر، توسعه شهر قزوين و مشارکت شهروندان در اين راستا، مرهون تلاش‌هاي خبرنگاران فهيم، و متعهد رسانه‌ها در انعکاس هوشمندانه، واقع بينانه و واقع گرايانه موضوعات شهري است.
شهردار قزوين با اشاره به تعامل مثبت و سازنده رسانه‌ها و خبرنگاران با شهرداري قزوين و اهتمام ويژه آنان در انعکاس کارکردها، دستاوردها و توانمندي‌هاي مديريت شهري گفت: امروزه که تلاش همگان بر اين است که شهر قزوين در مسير شکل‌گيري شهر توسعه گام بردارد، حضور شما خبرنگاران گرانقدر براي آگاهي بخشي شهروندان و ايجاد جريان آزاد اطلاعات و خبرسازي شفاف داراي نقشي اساسي است.
نصرتي با اشاره به آمار اخبار خبرگزاري ايلناي استان در انعکاس فعاليت هاي مديريت شهري و شوراي اسلامي شهر بيان کرد: خبرگزاري ايلنا استان قزوين در سال هاي اخير و در اتفاقات بزرگ شهري عملکرد،هوشمندانه، کارشناسي و قابل قبولي داشته است.
احداث تقاطع غيرهمسطح ميدان قدس امسال آغاز مي‌شود
وي با بيان اينکه عمليات عمراني احداث تقاطع غيرهمسطح ميدان قدس به زودي آغاز مي‌شود،  افزود: هدف از  احداث تقاطع غيرهمسطح قدس تسهيل در عبور و مرور و کاهش بار ترافيکي بلوار شهيد بهشتي و خيابان فلسطين مي‌باشد.
اين مقام مسوول اعتبار اوليه اجراي اين پل را 20 ميليارد تومان عنوان و بيان کرد: دو دستگاه پل بتني دال، يک دستگاه پل روگذر در جهت شمال – جنوب و يک دستگاه پل جهتي از شمال به شرق از مشخصات اجرايي اين پل است.
نصرتي با بيان اينکه کارفرماي اين پروژه شهرداري قزوين و نظارت عاليه آن معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين است، تصريح کرد: پيمانکار اين پروژه بر عهده قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء ( موسسه شهيد رجايي ) و مشاور آن بر عهده گروه مهندسين مشاور کرانه مي‌باشد.
ايلنا به دنبال نقد منصفانه است
فرهاد رشوند، سرپرست خبرگزاري ايلنا در استان قزوين نيز در اين ديدار گفت: معتقديم عملکرد شهرداري در سال هاي اخير موجب تحولات گسترده و رو به پيشرفت تصاعدي براي شهر به وجود آورده است که جاي قدرداني دارد.
وي با اظهار اينکه نقد منصفانه و مشفقانه سرلوحه فعاليت خبرگزاري ايلنا در استان است، افزود: اينکه نخواهيم خبري که مربوط به مشکلات شهري و صنعتي در رسانه هاي داخلي منعکس نشود در دنياي کنوني و عصر موسوم به ارتباطات محال است.
رشوند افزود: خبرگزاري ايلنا با بيان مشکلات و انعکاس دقيق و با ظرافت آن در رسانه خود موجب مي شود مردم از مراجعه به رسانه هاي بيگانه که با عناد اخبار را با تحليل هاي وارونه منعکس مي کنند بي نياز شوند.
وي با اشاره به برخي فشارهاي افارد کوتاه انديش سياسي در قامت حزبي به خبرگزاري ايلنا گفت: ما معتقد به قانون اساسي کشور به عنوان ميثاق ملي و ديني ايران عزيز هستم و با لاحظ قانون مطبوعات به فعاليت خود ادامه مي دهيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط