شنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۸

صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين:

اتمام روکش آسفالت معابر اصلي و فرعي منطقه 2 شهرداري قزوين

با اعتبار 18 ميليارد و 500ميليون ريال عمليات روکش آسفالت معابر اصلي و فرعي منطقه 2 شهرداري قزوين به اتمام رسيد .

 

فرامرز صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: عمليات روکش آسفالت معابر اصلي و فرعي منطقه دو شهرداري که از ابتداي سال جاري با اعتبار 18 ميليارد و 500ميليون ريال آغاز شده بود به اتمام رسيد.
به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين، صادقي افزود: به درخواست اهالي محلات مختلف منطقه دو که از طريق ديدارهاي مردمي مديريت شهري،اعضاي شوراي اسلامي شهر،سامانه 137 و غيره مبني بر خرابي و از بين رفتن روکش آسفالت ،آسفالت معابر اصلي و فرعي محلات هادي(30 معبر)شيخ آباد،سعدي فرعي و منطقه 17 هکتاري (32)در دستور کار منطقه دو شهرداري قرار گرفت .
وي اضافه کرد: از ابتداي سال جاري روکش آسفالت معابر محلات هادي آباد،شيخ آباد ،سعدي فرعي و منطقه 17 هکتاري به ترتيب اولويت که فاضلاب آنها وصل شده بود بعد از اطلاع رساني به اهالي معابر آغاز شده و در تير ماه سال جاري نيز روکش آسفالت 62 معبر اصلي محلات فوق به اتمام رسيد.
صادقي از اهالي محلات منطقه دو شهرداري درخواست کرد با توجه به هزينه سنگين آسفالت از ريختن مواد سوختي و فرآوردهاي نفتي و مواد شوينده بر روي آسفالت خودداري نمايند.
وي گفت: در عمليات روکش آسفالت معابر اصلي و فرعي منطقه دو شهرداري مقدار  9هزار و 750 تن آسفالت براي مساحت82هزار و 631 مترمربع استفاده شده است .
پايان پيام

تصاویر مرتبط