سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۴

در آستانه روز خبرنگار؛

شهردار قزوين از خبرگزاري فارس بازديد كرد

در آستانه روز خبرنگار، شهردار قزوين به همراه مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين از دفتر سرپرستي خبرگزاري فارس بازديد کرد.

 

فارس: مسعود نصرتي شهردار قزوين به همراه سعيد وزيرن‍ژاد مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين، علي‌رضا منجم رئيس اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين و فرهاد رشوند مسئول پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري قزوين با حضور در دفتر سرپرستي خبرگزاري فارس استان قزوين از اين خبرگزاري بازديد کرد.
شهردار قزوين به همراه مسئولان ياد شده با بازديد از بخش‌هاي مختلف خبرگزاري فارس در جريان نحوه فعاليت و توليد و انتشار خبر در اين خبرگزاري و همچنين فعاليت‌هاي روزنامه جوان قرار گرفت و با عليرضا ضرغامي سرپرست خبرگزاري فارس در استان قزوين و محمد سرباز مسئول بسيج رسانه استان قزوين به گفت‌وگو پرداخت.
 
 
نصرتي، شهردار قزوين:
تمجيد شهردار قزوين از عملکرد ‌خبرگزاري فارس‌
 
شهردار قزوين با تمجيد از عملکرد ‌خبرگزاري فارس ‌گفت: اين خبرگزاري يكي از فعالترين و مهمترين رسانه‌ در عرصه اطلاع‌رساني سريع و دقيق است كه براي معرفي شهر قزوين به گردشگران از آن بهره مي‌گيريم.
شهردار قزوين اظهار كرد: از حضور خودم در دفتر خبرگزاري فارس خوشحال هستم و از زحمات سرپرست خبرگزاري فارس در استان قزوين و خبرنگاران حوزه شهرداري و شوراي شهر قزوين در انعكاس به موقع اخبار تقدير و تشكر مي‌كنم.
وي با بيان اينكه خبرگزاري فارس در انعكاس اخبار دقيق و سريع شهرداري قزوين همكاري ويژه‌اي داشته است، بيان كرد: خبرگزاري فوق در اطلاع‌رساني اخبار اين نهاد در بين رسانه‌هاي مختلف استان قزوين جزو رسانه برتر در اين استان شناخته مي‌شود.
وي در ادامه به برنامه‌هاي شهرداري قزوين اشاره كرد و گفت: اين مجموعه با استفاده از خرد جمعي و برنامه‌ريزي چندين ساله توانست اقدامات بسزايي را در توسعه و آباداني اين شهر انجام بدهد.
 
نصرتي به تشكيل كارگروه قزوين به اضافه بيست اشاره كرد و گفت: تشكيل اين كارگروه از جمله مهمترين برنامه‌هاي اين نهاد بوده است كه تاكنون 100 نفر از صاحب نظران با تفكرات مختلف در آن عضو هستند كه تحقق اين مهم سرمايه بزرگ در تصميم‌گيري‌هاي توسعه شهري محسوب مي‌شود.
 
اين مسئول افزود: شهرداري قزوين از خردجمعي اعضاي اين كارگروه استفاده مي‌كند تا بتواند شهر قزوين را در سطح ملي و فراملي به مردم معرفي كند تا گردشگري اين شهر رونق چشمگيري يابد.
 
 
علي رضا منجم، مدير اداره روابط عمومي و. امور بين الملل شهرداري قزوين گفت: سال گذشته اين خبرگزاري بيش از دو هزار و 352 خبر و در چهار ماه سال جاري 734 خبر توليد و انتشار كرده كه نسبت به خبرگزاري ديگر اين استان فعاليت چشمگيري در اطلاع‌رساني اين نهاد داشته است.
 
ضرغامي، سرپرست خبرگزاري فارس در استان قزوين:
شهردار قزوين رسانه‌اي‌ترين مدير شهر است
 
عليرضا ضرغامي، سرپرست خبرگزاري فارس در استان قزوين ‌گفت:شهردار قزوين رسانه‌اي‌ترين مدير شهر است و اين براي ما جاي افتخار دارد.
عليرضا ضرغامي افزود: اين خبرگزاري ماهانه يك هزار و 200 خبر اعم از پوششي و گزارشي توليد و منتشر مي‌كند.
وي تقدير از همكاري مطلوب شهرداري قزوين، با اشاره به اينكه در ابتداي فعاليت اين خبرگزاري از كمترين امكانات نيروي انساني و سخت‌افزاري برخوردار بوديم، افزود: به مرور زمان خبرگزاري فوق به خبرنگاران باتجربه و حرفه‌اي و تجهيزات لازم در انتشار خبر مجهز شد به طوري كه در حوزه‌هايي مانند شهرداري قزوين خبرنگار مربوطه به صورت تخصصي فعاليت مي‌كند.
سرپرست خبرگزاري فارس در استان قزوين حضور خبرنگاران جوان، متعهد، با اخلاق، باتجربه و حرفه‌اي در خبرگزاري فارس را رمز موفقيت اين خبرگزاري در توليد و انتشار خبر عنوان كرد.
 
 وي يادآور شد: با فعاليت منسجم و پرتلاش خبرنگاران خبرگزاري فارس دفتر اين خبرگزاري در شهرستان‌هاي استان قزوين راه‌اندازي شده است و هر روز خبرهاي اين شهرستان‌ها به موقع و سريع در خبرگزاري فوق منتشر مي‌شود.
اين مسئول با اشاره به انتشار خبر از خبرگزاري فارس قزوين گفت: اين خبرگزاري ماهانه يك هزار و 200 خبر اعم از پوششي و گزارشي توليد و منتشر مي‌كند.
سرپرست خبرگزاري فارس در استان قزوين با بيان اينكه خبرگزاري فارس در توليد و انتشار خبر در همه دستگاه‌هاي اجرايي رتبه برتر را دارد، بيان كرد: اين خبرگزاري در نهادهايي مانند شهرداري قزوين، اوقاف و امور خيريه، سپاه، بسيج و استانداري رتبه نخست را كسب كرده است.
ضرغامي به فعاليت روزنامه جوان در استان قزوين اشاره كرد و گفت: اين روزنامه با مديريت بنده از يك و نيم سال گذشته در اين استان شروع شده كه از ابتداي سال جاري فعاليت آن به صورت هفته‌نامه تبديل شده است.
سرپرست خبرگزاري فارس در استان قزوين افزود: از ظرفيت كشوري روزنامه جوان نيز در اطلاع‌رساني اخبار قزوين استفاده بهينه مي‌كنيم كه تاكنون نيز استقبال خوبي از آن شده است.
مسئول بسيج رسانه استان قزوين:
بسيج رسانه در شفاف كردن افكار مردم نقش بسزايي دارد
مسئول بسيج رسانه استان قزوين گفت: بسيج رسانه با اطلاع‌رساني دقيق و سريع در شفاف كردن افكار مردم نقش بسزايي دارد.
 محمد سرباز در اين بازديد با اشاره به اينكه بسيج در سال‌هاي گذشته عملكرد خود را به رويكرد تخصصي شدن و تخصص محوري شدن تغيير داده است، اظهار كرد: با تغيير اين رويكرد بسيج رسانه در مرداد ماه سال گذشته در قزوين تشكيل شده است.
وي با بيان اينكه اقشار مختلف بسيج در استان قزوين ايجاد شده كه هر يك فعاليت‌هاي خود را به صورت منسجم انجام مي‌دهد، افزود: تشكيل بسيج رسانه در بين اقشار فوق، يكي از مهمترين اقشاري بود كه فعاليت خود را به صورت هدفمند آغاز كرده است.
مسئول بسيج رسانه استان قزوين خاطرنشان كرد: بسيج رسانه نسبت به ساير اقشار بسيج محدود است ولي اثرگذاري آن نسبت به آنها چشمگيرتر است.
اين مسئول با اشاره به اينكه دشمنان در عرصه رسانه فعاليت گسترده‌اي در فريب اذعان مردم نسبت به اسلام دارند، بيان كرد: ضرورت ايجاد بسيج رسانه در اين شرايط به شدت احساس مي‌شد تا بتواند در مقابله با اطلاع‌رساني فريبكارانه آنها، در راستاي هدايت و قدرت تشخيص مردم در اخبار صحيح و نادرست تلاش كند.
سرباز با بيان اينكه بسيج رسانه بدون گرايش به حزب سياسي خاصي و با محوريت حفظ امنيت و منافع ملي فعاليت مي‌كند، بيان كرد: اين مهم نقطه اشتراك فعاليت همه رسانه‌ها است و خبرنگاران با گرايش‌هاي فكري مختلف عضو اين بسيج هستند و همكاري مي‌كنند.
مسئول بسيج رسانه استان قزوين با بيان اينكه بسيج متعلق به همه آحاد جامعه است، گفت: ايجاد سنگر انقلابي در تبعيت از بيانات رهبر فرزانه انقلاب و مبارزه با جنگ نرم دشمن از مهمترين اهداف بسيج رسانه استان قزوين است.
وي با اشاره به اينكه در جنگ نرم كه دشمن فروپاشي بنيان خانواده و تغيير فرهنگ اسلامي و ايراني را در پيش گرفته است، بيان كرد: بسيج رسانه در مبارزه با اين جنگ نرم تلاش مي‌كند تا سبك زندگي اسلامي و ايراني را به مردم معرفي كند تا بنيان خانواده‌ها مستحكم شود.
اين مسئول با با بيان اينكه اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين يكي از شاخص‌ترين روابط عمومي‌هاي فعال در استان قزوين است، بيان كرد: اين اداره مي‌تواند به بسيج رسانه در انجام بهتر فعاليت‌هاي آن كمك بسزايي كند.
مسئول بسيج رسانه استان قزوين در پايان گفت: مسئولان استان قزوين در راستاي حمايت از بسيج رسانه كمك‌هاي لازم را انجام بدهند تا اين بسيج با اقتدار و كمترين مشكل به فعاليت‌هاي خود ادامه بدهد.
پايان پيام
 
 
 
 
 

 

تصاویر مرتبط