سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۵/۱۴

نصرتي، شهردار قزوين در بازديد از روزنامه ولايت:

رسانه‌ها در ارتقاي فرهنگ شهرنشيني نقش ايفا کنند

نصرتي شهردار قزوين، سعيد وزيري‌نژاد مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين و عليرضا منجم رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري به مناسبت 17 مرداد-روز خبرنگار- از روزنامه ولايت بازديد و لوحي به يادگار به مديرمسئول روزنامه ولايت اهدا کرد.

 

 

مسعود نصرتي شهردار قزوين، سعيد وزيري‌نژاد مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، عليرضا منجم رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري و فرهاد رشوند مسئول پايگاه اطلاع رساني شهرداري به مناسبت 17 مرداد-روز خبرنگار- از روزنامه ولايت بازديد و لوحي به يادگار به مديرمسئول روزنامه ولايت اهدا کردند.
روزنامه ولايت برند استان قزوين است
مسعود نصرتي شهردار با تبريک روز خبرنگار و ستايش عملکرد صاحبان قلم در بيان و انعکاس مشکلات مردم به مسئولين و اقدامات مديريت شهري به پيشينه‌ي روزنامه‌ي ولايت قزوين و ميزان تاثيرگذاري اين رسانه در استان اشاره کرد و گفت: روزنامه‌ي ولايت برند استان قزوين است.
نصرتي با بيان اينکه روزنامه ولايت قزوين به همراه ساير رسانه‌هاي استان مي‌تواند در زمينه‌ فرهنگ‌سازي و ارتقاي سطح فرهنگ شهرنشيني کمک شاياني به شهرداري و شوراي اسلامي در بهبود اداره شهر بکند، افزود: با آموزش خبرنگاراني در حوزه‌ي موضوعات شهري مي‌توان در امر اطلاع‌رساني و آموزش جامعه گام‌هاي بلندي برداشت.
شهردار قزوين در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به پيشرفت‌هاي شکل گرفته در چند سال اخير در شهر اشاره کرد و گفت: تا چند سال پيش احداث مرکز ترافيک، برخورداري از طرح جامع حمل و نقل و ترافيک و وجود تقاطع غيرهمسطح در قزوين جزو آرزوي مديران با تجربه شهري در کارگروه"قزوين+20" بود.
نصرتي ادامه داد: آرزوهايي که با لطف خداوند و همت مسئولين و همراهي فهيمانه مردم اجرا شد و در حال حاضر قزوين جزو هفت شهر برتر کشور در برخورداري از مرکز کنترل ترافيک است و تا کنون 12 تقاطع غيرهمسطح نيز در نقاط مختلف شهر به بهره‌برداري رسيده است.
وي با اعلام اين خبر که ساخت سه تقاطع همسطح جديد در دستور کار شهرداري قرار دارد، افزود: تقاطع خليج‌فارس در ورودي بوئين‌زهرا؛ تقاطع امام رضا روبروي امامزاده حسين(ع) و تقاطع ميدان قدس از جمله‌ي اين تقاطع‌ها هستند.
برگزاري سمينار سرويس بهداشتي تابوشکني بود
نصرتي همچنين به تابوشکني در برگزاري اولين سمينار سرويس‌هاي بهداشتي در قزوين اشاره کرد و گفت: شايد رسانه‌‌ها به دليل وجود برخي محدوديت‌ها نتوانند درباره سرويس‌هاي بهداشتي سطح شهر پوشش خبري داشته باشند اما براي من در جايگاه مديريت شهري به احداث سرويس بهداشتي به ديد يک وظيفه نگاه مي کنم و برايم افتخار است.
وي با اظهار اينکه کمبود سرويس‌هاي بهداشتي در ايران يک معضل بزرگ است، تصريح کرد: در سال 2012 قزوين يک تابوشکني هم در اين رابطه انجام داد و توانستيم روز 17 اکتبر همان سال همزمان با سراسر جهان همايش سرويس‌هاي بهداشتي را در قزوين اجرا کنيم. همايشي که تا ماه‌ها بعد سوژه اخبار سراسري صداوسيماي کشور و برنامه خبري موسوم به 20:30 بود.
وي افزود: سازمان ملل با ارسال تقدير نامه‌اي از شهرداري قزوين به دليل شروع جرياني مثبت در خصوص سرويس‌هاي بهداشتي در ايران تجليل کرد.
آماده همکاري درباره ارتقاي فرهنگ شهروندي هستيم
سيد عبدالعظيم موسوي، مديرمسئول روزنامه‌ ولايت قزوين با تقدير از حضور شهردار و هيات همراه در دفتر روزنامه به تاريخچه‌اي از شکل‌گيري روزنامه‌ي ولايت و فعاليت 30 ساله‌ي اين نشريه‌ اشاره کرد و افزود: در تمام اين سال‌ها انعکاس اخبار موفقيت‌هاي قزوين و اطلاع‌رساني به مردم جزو افتخارات ما بوده است.
مديرمسئول روزنامه ولايت ادامه داد: رشد خدمات و مديريت شهري قزوين در سال هاي اخير از نظر وسعت و عمق بسيار چشمگير بوده است اما در حوزه فرهنگ‌سازي شهروندي بايد بيشتر کار شود.
موسوي تاکيد کرد: بي‌توجهي به رعايت نظافت در بوستان‌ها و فضاهاي سبز شهري، سوزاندن چمن‌ها و وجود قليان در فضاهاي سبز از جمله اين فرهنگ‌هاي نادرست در سطح شهر است که بايد از سوي رسانه‌ها با جديت پيگيري شود.
وي گفت: روزنامه‌ي ولايت آمادگي اين را دارد که بدون هيچ مشکلي در زمينه‌ي ارتقاي فرهنگ شهروندي با شهرداري قزوين همکاري کند تا چيزهايي که امروز در شهر ساخته مي‌شود براي نسل‌هاي بعدي باقي بماند و شهر زيبايي داشته باشيم.
شايان ذکر است؛ ظهر ديروز؛ مسعود نصرتي شهردار قزوين، سعيد وزيري‌نژاد مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، عليرضا منجم رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري و فرهاد رشوند مسئول پايگاه اطلاع رساني شهرداري به مناسبت 17 مرداد-روز خبرنگار- از روزنامه ولايت بازديد و لوحي به يادگار به مديرمسئول روزنامه ولايت اهدا کردند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط