یکشنبه ۱۳۹۰/۰۵/۱۶

نصرتي، شهردار قزوين :

خبرنگاران، راست قامتان عرصه روشنگري هستند

نصرتي، شهردار قزوين در پيامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره خبرنگار شهيد «محمود صارمي»، فرا رسيدن 17 مرداد- روز خبرنگار -را به تمامي راست قامتان عرصه روشنگري تبريك و تهنيت گفت.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، مسعود نصرتي، خبرنگاري را حرفه اي طاقت فرسا و شجاعانه توصيف كرد و افزود: خبرنگاران در راه كسب حقيقت و رسالت خطير و سترگ آگاهي بخشي به مردم از طريق اطلاعات دقيق و وثيق به تصوير عيني از واقعيت تلاش كرده و در اين راه همسو با وجدان اخلاقي و شرافت حرفه اي با رعايت احترام به حقوق فردي و اجتماعي، حفظ حريم و اسرار خصوصي و شئون انساني که مطابق با قوانين ملي و بين المللي باحفظ معيارهاي اخلاقي است، اهتمام ورزيده ايد.
وي در بخش ديگري از پيامش، ضمن تقدير از همكاري رسانه ها با شهرداري قزوين، انتشار اخبار مجموعه ميريت شهري و بسترسازي براي اجراي بيش از 30 پروژه بزرگ و مهم شهري تصريح كرد: تلاش رسانه ها براي آگاهي شهروندان و اطلاع رساني به موقع در خصوص هر يك از پروژه ها منجر به افزايش صبر و شكيبايي مردم و در نهايت اجراي پروژه هاي تاثير گذار و تحول آفرين در شهر قزوين شده است.
شهردار قزوين در پايان، خبرنگاران را راست قامتان عرصه روشنگري خواند و با تبريك مجدد روز خبرنگار، ادامه همكاري هاي صميمانه و صادقانه شهرداري و رسانه ها را خواستار شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط