دوشنبه ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

صالحي،کارشناس پارکينگ سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبرداد؛

برگزاري مزايده پارکينگ‌هاي تحت نظارت سازمان ترافيک و کارت پارک مکانيزه

مزايده پارکينگ‌هاي تحت نظارت سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين و کارت پارک مکانيزه برگزار مي‌شود.

کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: مزايده پارکينگ‌هاي تحت نظارت سازمان و کارت پارک مکانيزه برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سپيده صالحي افزود: پارکينگ‌هاي سطح شهر قزوين که تحت نظارت سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اداره مي‌شوند به سه دسته تقسيم شده و در مزايده قرار گرفته‌اند.
وي اضافه کرد: دسته چهارتايي پارکينگ‌ها شامل پارکينگ هاي 7دي، 9دي، طالقاني و جمهوري است.
کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ادامه داد: دست سه تايي پارکينگ‌هاي سطح شهر نيز به دو دسته تقسيم شده اند که دسته اول شامل پارکينگ هاي سرچشمه، شهيد انصاري ورازي بوده و دسته دوم آن نيز شامل پارکينگ هاي کوثر، بازار و دانش است.
صالحي عنوان کرد: باتوجه به اين که در سال جاري طبقه منفي دو پارکينگ شهيد انصاري با ظرفيت180 فضاي پارک آماده شده در ليست ديگر پارکينگ هاي تحت نظارت سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين براي مزايده گذاشته شده است.
وي تصريح کرد: پارکينگ جمهوري علاوه بر ارائه خدمات به عنوان يک پارکينگ عمومي، براي خودروهاي توقيفي وتصادفي نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.
کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پس از اطلاع رساني از طريق روزنامه هاي کثيرالانتشار استان اکنون اسناد مورد نياز توسط متقاضيان از سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين دريافت شده و تا 23تيرماه سال جاري فرصت دارند نسبت به تکميل فرم‌هاي مربوط به شرکت در مزايده اقدام کنند.
صالحي بيان کرد: پس از تکميل اين فرم‌ها بايد تا پايان ساعت اداري مورخه 23تيرماه سال جاري نسبت به تحويل آن به سازمان اقدام کنند.
وي خاطرنشان کرد: بازگشايي اسناد مزايده نيز در مورخه24تيرماه سال جاري انجام شده و برنده مزايده معرفي مي شود.
کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ابراز کرد: پيمانکاران جديد از اول مردادماه سال جاري در پارکينگ‌هاي مورد مزايده مستقر شده و ارائه خدمات به شهروندان را آغاز مي کنند.
صالحي اظهار کرد: براساس رويکرد جديد سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در خصوص واگذاري پارکينگ ها به پيمانکاران، در پوشش ونحوه رفتار عوامل اجرايي دقت بيشتري صورت مي گيرد و لباس عوامل اجرايي پارکينگ ها نيز بايد متحدالشکل باشد.
وي يادآور شد: عملکرد و نحوه برخورد عوامل اجرايي پارکينگ ها به صورت مستمر توسط کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين نظارت مي شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط