سه‌شنبه ۱۳۹۳/۰۳/۱۳

نصرتي، شهردار قزوين مطرح کرد؛

ضرورت توجه به مناسب‌سازي محيط شهري براي معلولين و جانبازان

متوليان دستگاه‌هاي اداري و مسوولان عمراني مناسب‌سازي محيط براي معلولين و جانبازان جهت تسهيل رفت و آمد آنان را در اولويت کاري قرار دهند.

 

صبح قزوين: شهردار قزوين گفت: متوليان دستگاه‌هاي اداري و مسوولان عمراني مناسب‌سازي محيط براي معلولين و جانبازان جهت تسهيل رفت و آمد آنان را در اولويت کاري قرار دهند.
مسعود نصرتي در آئين تجليل از جانبازان شهر قزوين که در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه برگزار شد، افزود: اميدواريم با مناسب سازي محيط شهري بتوانيم رفاه معلولين و جانبازان را فراهم کنيم و در سال آينده در چنين همايشي گزارشي از عملکرد مطلوب و صحيح کليه دستگاه ها در اين حوزه ارائه دهيم.
شهردار قزوين با اظهار اينکه فرد عصا به دست يا سوار بر ويلچر معلول نيست، بيان کرد: شهري که نتواند به مردم خدمات شايسته ارائه دهد، معلول است،
وي گفت: در سال ?? همايشي تحت عنوان مناسب سازي محيط براي معلولان و جانبازان برگزار شد که در اين همايش مطرح شد، اگر بخشي از شهر دچار ضعف و نقصان باشد در واقع آن قسمت از شهر معلول است.
نصرتي با بيان اينکه در سال ?? بيش از ?? درصد دانشگاه‌ها، ادارت، مراکز تفريحي و پياده روها فاقد شرايط مناسب براي معلولين و جانبازان بود، تصريح کرد: در سال 84 در همايش مناسب سازي محيط براي معلولان و جانبازان مطرح شد که در صورت ساخت هر گونه مراکز تفريحي و عمومي در سطح شهر امکانات و شرايط رفاهي جانبازان و معلولين نيز لحاظ شود ولي متاسفانه اين طرح با موفقيت چنداني روبه رو نشد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط