شنبه ۱۳۹۰/۰۴/۲۵

كاظمي، مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز قزوين:

پنجمين نمايشگاه ملي گل و گياه شهريور ماه 90در قزوين برگزار مي شود

پنجمين نمايشگاه ملي گل و گياه قزوين از بيست وسوم تا سي ام شهريور ماه سال جاري در بوستان نرگس(بانوان) با حضور شرکت ها و توليدکنندگان برتر کشوري برپا خواهد شد.

 

سيد مهدي كاظمي، مدير عامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: عرصه هاي نمايش در پنجمين نمايشگاه ملي گل و گياه قزوين شامل گل و گياهان آپارتماني، زينتي و باغچه اي، تاسيسات گلخانه اي، گياهان دارويي، مبلمان پارکي، وسايل بازي و ورزشي،نورپردازي، بذر، نهال و نشاء هاي گلخانه اي، کتب و نشريات تخصصي، سموم دفع آفات و ابزار و ادوات باغباني است.
كاظمي با بيان اينكه آخرين متدها و روش هاي آبياري و جديدترين وسايل مکانيزه فضاي سبز شهري از جمله خدمات قابل ارايه در نمايشگاه خواهد بود، ادامه داد: در نمايشگاه پنجم گل و گياه قزوين تلاش مي شود تا با اشاعه هر چه بيشتر فرهنگ احداث و نگهداري فضاي سبز شهري ، نقش و اهميت اين موهبت الهي را در زندگي انسان بيان کنيم.
مدير عامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري قزوين با اشاره به تاثير بسزاي نمايشگاه گل و گياه در نهادينه کردن زيباسازي و طراوت شهري گفت: برقراري ارتباط با مردم ، ايجاد شور و نشاط اجتماعي و افزايش سطح آگاهي شهروندان نسبت به امور فضاي سبز و مباحث فرهنگي و اجتماعي از مهمترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه است.
وي افزود: از ديگر اهداف اين نمايشگاه جذب سرمايه گذاران در زمينه توسعه فضاي سبز ، مراکز تفرجگاهي و شهربازي ها و تشويق و ايجاد رقابت سالم بين توليدکنندگان جهت ارتقاء کيفي محصولات است.
كاظمي از برگزاري کارگاه هاي آموزشي در راستاي ارتقاء توانمندي هاي بخش فضاي سبز و آموزش شهروندي در حاشيه نمايشگاه خبر داد و افزود: توجه به مسايل آموزشي در کنار برگزاري نمايشگاه هاي گل و گياه براي فرهنگ سازي بسيار موثر است؛ از اين رو با توجه به وسعت نمايشگاه و استقبال شهروندان، فرصت براي ارايه آموزش هاي لازم بسيار مغتنم است.
وي در پايان از صاحب نظران و دوستداران فضاي سبز دعوت کرد تا نقطه نظرها و پيشنهادهاي خود را براي هرچه بهتر برگزار شدن اين نمايشگاه با شماره تلفن 2244955-0281(دبيرخانه پنجمين نمايشگاه گل و گياه قزوين) در ميان بگذارند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط