سه‌شنبه ۱۳۹۰/۰۴/۲۱

ايرانخواه، مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين:

نرخ کرايه اتوبوس شهري 100 تومان مي شود

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين با اشاره به مصوبه شوراي اسلامي شهر قزوين، از افزايش نرخ كرايه اتوبوس درون شهري به 100تومان به خبرداد.

 

خبرگزاري برنا: محمدحسن ايرانخواه با بيان اينكه اوايل مردادماه امسال نرخ كرايه اتوبوس درون شهري از 75 تومان به 100 تومان افزايش مي‌يابد، گفت: کرايه اتوبوس به صورت نقدي 100 تومان و با کارت بليط 90 تومان خواهد بود.
ايرانخواه با اظهار اينكه اکنون درخواست افزايش کرايه‌هاي اتوبوس به شوراي شهراسلامي ارايه شده است که با موافقت اين شورا افزايش کرايه‌ها در شهر اجرا خواهد شد، عنوان كرد: با هدفمندي يارانه ها، حداقل روزانه 100 هزار سکه 25 توماني بايد به مسافران در ازاي مابقي کرايه 100 توماني پرداخت مي‌شد که اکنون بانک مرکزي نمي‌تواند بيش از 4 هزار سکه 25 توماني ضرب کند و اين امر يکي از دلايل افزايش نرخ کرايه اتوبوس است.
وي با بيان اينکه روزانه بيش از 120 هزار مسافر از ناوگان اتوبوسراني شهر قزوين استفاده مي‌کنند که اين نشان‌دهنده استقبال مردم از اين وسيله حمل ونقل درون شهري است، گفت: درخواست سازمان اتوبوس‌راني براي افزايش کرايه‌ها 150 تومان بود که با اين درخواست موافقت نشد و مقرر شد که کرايه‌ها 25 تومان افزايش يابد.
اين مسئول در پايان بيان كرد: دستگاه شارژ بليط کارت به علت مشکل سخت افزاري دچار نقص فني شده‌ است که اين مشکل به زودي برطرف خواهد شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط