چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۲/۲۴

پورزرندي، مديرعامل بانک شهر:

همکاري شهرداري قزوين با بانک شهر قابل تقدير است

نشست تخصصي مديران بانک شهر با اعضاي شوراي اسلامي شهر و مديران شهرداري قزوين برگزار شد.

 

مديرعامل بانک شهر گفت: شهرداري قزوين توانسته در راستاي توسعه شهر قزوين در سال‌هاي گذشته همکاري خوبي با بانک شهر داشته باشد و اين مهم قابل تقدير است.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ حسين محمد پورزرندي مديرعامل بانک شهر در اين نشست افزود: بانک شهر به دنبال ارتقاء جايگاه بانک به عنوان بانک شاخص کشور است.
وي افزود: براي رسيدن به جايگاه شاخص کشوري به دنبال افزايش سرمايه از 400ميليارد تومان به هزار و 600ميليارد تومان هستيم که اين مهم تا قبل از برگزاري مجمع جهاني شهرهاي اسلامي تحقق خواهد يافت.
اين مسوول بيان کرد: براي رسيدن به جايگاه شاخص کشوري همچنين به طور کامل فعاليت هاي ارزي در تمام شعبات انجام خواهد شد که با اين اقدام کمک شاياني براي خريدهاي ارزي و خارجي خواهيم داشت.
وي افزود: بانک شهر به صورت تخصصي به شهرداريي ها کمک خواهد کرد و هر هفته به يک استان سفر خواهيم کرد تا در چارچوب بانک مرکزي بهترين خدمات به شهرداري ها ارائه شود.
پورزرندي به رفع مشکل سيستم آيتي تا خردادماه خبر داد و گفت: از اول خردادماه هيچ مشکلي در زمينه آيتي براي ارائه خدمات به مشتريان وجود نخواهد داشت.
وي گفت: براي ارتباط مداوم و مستمر با مشتريان سامانه 4 رقمي راه اندازي خواهد شد تا نظارت بيشتري به عملکردها شود.
وي گفت: امروزه براي توسعه شهر نياز به منابع مالي وجود دارد که شهرداري قزوين مي‌تواند در اين زمينه حامي خوبي براي بانک شهرها باشد.
اين مسوول افزود: بانک شهر آمادگي کامل دارد تا بتواند خدمات کارت شهروند را به شهر قزوين ارائه دهد.
مسعود نصرتي، شهردار قزوين نيز گفت: بانک شهر مشارکت خوبي در برگزاري مجمع جهاني شهرهاي اسلامي داشته است.
وي افزود: تلاش خواهد شد تا از پتانسيل هاي بانک شهر براي توسعه شهر قزوين استفاده شود.
در پايان نشست تفاهم نامه همکاري بين بانک شهر و شهرداري قزوين در راستاي گسترش همکاري و ارائه خدمات متقابل طرفين و بهره مندي مشتريان بانک و شهروندان از توسعه اين مراودات منعقد شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط