شنبه ۱۳۹۲/۱۲/۱۷

حجت الاسلام حسيني، نماينده مجلس:

به برکت خون شهدا به مسئوليت رسيده‎ايم

حجت الاسلام حسيني نماينده مجلس و مديرکل بنياد شهيد و جمعي از مديران شهري با خانواده شهيد" محمد شفيعي ها" ديدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام سيد مرتضي حسيني، نماينده مجلس گفت: هدف ديدار با خانواده هاي شهدا اين است که ما مسئولين بيدار شويم و از خودمان غفلت نکنيم.
حسيني با اظهار اينکه ما به برکت خون شهدا به مسئوليت رسيده ايم و اگر جانفشاني آنان نبود اين جايگاه‌ها نبود، افزود: ما محتاج اين هستيم که شهدا و خانوادهايشان ما را دعا کنند تا در حوادث روزگار نلغزيم و در فرداري قيامت شهدا از ما رو برنگردانند.
وي با اظهار اينکه خانواده هاي شهدا به واسطه حجت هاي تسکين يافته اند ادامه داد: خداوند پدر شهيد را هم رحمت کند ما در زمان انقلاب اعلاميه هاي امام را در بازار به ايشان مي داديم خانواده شفيعي ها همگي در خط رهبري اند که زحمات مادر خانواده نيز در اين خصوص موثر بوده است.
محمد حسين شفيعي ها برادر شهيد و مدير کل ارشاد اسلامي استان نيز گفت: يکي از ويژگي هاي شهيد روش بيني و بصيريت ايشان بود و در وصيت نامه اش بر روي بحث ولايت فقيه بسيار تاکيد دارد.
وي ادامه داد: ايشان در قزوين در جريان مرحوم يزدانپناه بود و در سال 56 در جريان حمله گارد به کوي دانشگاه آسيب ديد دوران خدمتشان نيز در نيروي هوايي گذشت که تاريخ جنگ و گفتگوهاي خاص آن دوران محصول تاريخ نگاري ايشان است بعد از استخدام در شرکت گاز و پذيرش در کارشناسي ارشد دانشگاه دوام نياورد و به جبهه ها رفت و شهيد شد.
شايان ذکر است؛ در اين ديدار نادر نصيري، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، فرج اله فصيحي رامندي و حسين صلح جو و علي صادقي نيارکي از اعضاي شوراي اسلامي شهر، کيومرث فدايي فر مدير منطقه يک شهرداري، عباس عسگري رئيس اداره حراست شهرداري، اصغر اللهياري مشاور امور ايثارگران شهرداري، حامد موسوي مسئول حراست سازمان فرهنگي – ورزشي شهرداري، فرهاد رشوند مسئول پايگاه اطلاع رساني شهرداري حضور داشتند.
گفتني است؛ محمد شفيعي‌ها،شانزدهم مرداد 1336 در شهر قزوين به دنيا آمد. پدرش نقي، پارچه‌فروش بود و مادرش بهجت نام داشت. تا پايان دوره کارشناسي ارشد در رشته کامپيوتر درس خواند. کارمند شرکت ملي گاز بود. از سوي بسيج در جبهه حضور يافت. نوزدهم بهمن ?1361 در پاسگاه رشيد فکه به شهادت رسيد. پيکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال 1369پس از تفحص در گلزار شهداي زادگاهش به خاک سپرده شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط