شنبه ۱۳۹۲/۱۲/۱۷

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

اختصاص 270 ميليون تومان اعتبار به ستاد نوروزي سازمان ترافيک شهرداري قزوين

به مناسبت فرا رسيدن سال نو 270 ميليون تومان اعتبار براي اقدامات ترافيکي و نوسازي تجهيزات مورد نياز سطح شهر قزوين هزينه مي‌شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت:به مناسبت فرا رسيدن سال نو 270 ميليون تومان اعتبار براي اقدامات ترافيکي و نوسازي تجهيزات مورد نياز سطح شهر قزوين هزينه مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي عمليات اجرايي ستاد نوروزي که در سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: پيرو مصوبه ستاد نوروز شهرداري قزوين هرساله در آستانه فرارسيدن سال نو يکي از اقداماتي که سازمان انجام مي دهد، تجهيز و نوسازي تجهيزات ترافيکي سطح شهر قزوين است.
وي اضافه کرد: رنگ آميزي سرعت کاه ها، شست وشوي تابلوهاي راهنماي مسير و تابلوهاي راهنمايي و رانندگي سطح شهر، تميز کردن و رنگ آميزي پل هاي هوايي عابرپياده، خط کشي طولي و عرضي معابرسطح شهر و ورودي هاي شهر و اماکن تاريخي از جمله اقدامات در حال انجام براي فرارسيدن سال نو است.
اين مسئول ادامه داد:  شست و شوي چراغ هاي راهنمايي سطح شهر و گاردريل ها، اجراي طرح انتظام بخشي عابران پياده در هسته مرکزي شهر براي خريد سال نو، خريد و تحويل تجهيزات ترافيکي به پليس راهور، چاپ و توزيع محصولات فرهنگي و برگه جريمه ارشادي به منظور ارتقا سطح فرهنگ ترافيک در بين عموم مردم جامعه از ديگر اقدامات ستادنوروزي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به شمار مي رود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: با توجه به اهميت تابلوهاي راهنماي مسير در ايام نوروز براي راهنمايي مسافران نوروزي، نظافت و مرمت اين تابلوها و علائم ترافيکي سطح شهر قزوين با اولويت بافت هاي تاريخي ضرورت دارد.
عرشيان با اشاره جزئيات نوسازي خط کشي طولي و عرضي معابر تصريح کرد: خط‌کشي معابر به صورت طولي وعرضي شامل خطوط ممتد، مقطعي وعرضي شامل محل عابرپياده، گذرگاه، خطوط احتياط وسرعت‌گاه‌هاي برجسته انجام مي شود.
وي بيان کرد: اين طرح در طول بيش از .... کيلومتر از معابراصلي شهر و با فعاليت همزمان ..... اکيپ در سطح معابر شهر قزوين صورت مي گيرد.
اين مسئول با اشاره به لزوم اجراي خط کشي هاي طولي و عرضي معابر در آستانه سال نو گفت:  اجراي خط كشي هاي عرضي عابر پياده، نوشتار و شابلون هاي افقي با استفاده از رنگ هاي دوجزئي و تك جزئي در آستانه سال نو يکي از اقدامات ستادنوروزي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به شمار مي رود که حائزاهميت است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: خريد، نصب و شست و شوي انواع تجهيزات ترافيكي و همچنين تعمير و نگهداري معابر در روزهاي پاياني سال از مواردي است که در دستورکار سازمان قرار دارد.
عرشيان با اشاره به اهميت شست و شوي تجهيزات ترافيکي و تابلوها در آستانه فرارسيدن سال نو بيان کرد: تجهيزات ترافيكي نصب شده در معابر اصلي شهر كه زير بار ترافيكي برون شهري قرار دارند در اثر نزولات آسماني در فصول بارش و آلوده شدن به گل و لاي، فاقد كارايي لازم هستند.
وي اظهار کرد: لذا نياز است که پس از اتمام فصل بارش و قبل از فرا رسيدن سال تمام اين محورها که شامل محورهاي نسيم شمال، ميرزاكوچك خان، جمهوري اسلامي، ابوترابي، آيت ا... خامنه اي و شهيد بهشتي ، باهنر و ... است، شست و شو شود.
پايان پيام

تصاویر مرتبط