دوشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۱۲

فدايي‌فر، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

کانکس‌هاي مقابل امامزاده حسين(ع) جمع آوري شد

کانکس‌هاي مقابل امامزاده حسين(ع) با هدف رفع سد معبر خياباني توسط منطقه يک شهرداري قزوين جمع آوري شد.

مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: در آستانه سال جديد و نزديک شدن به روزهاي پاياني سال، منطقه يک شهرداري قزوين با هر گونه سد معبرخياباني و ساختماني، دستفروشي و... برخورد خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ کيومرث فدايي فر افزود: منطقه يک شهرداري قزوين در چند ماهه اخير فعاليت هاي کميسيون بند 20 مبني بر رفع مزاحمت ها و مقابله با آن را گسترش داده است.
وي بيان کرد: در همين راستا کانکس هاي مقابل امامزاده حسين(ع) که توسط يکي از ادارات و بدون هماهنگي و اخذ هر گونه مجوز استقرار يافته بود جمع آوري شد.
مديرمنطقه يک شهرداري قزوين تعداد کانکس هاي مقابل امامزاده حسين(ع) را 9 دستگاه اعلام کرد و افزود:با توجه به اينکه امامزاده حسين(ع) يکي از گردشگاههاي مذهبي است و پذيراي گردشگران داخلي و خارجي مي باشد که استقرار کانکس ها باعث وضعيت نابساماني در سيما ومنظر شهري شده بود.
وي اضافه کرد: با توجه به اينکه مردم مسائل شهر و رفع معضلات شهري را از شهرداري مطالبه مي کنند که در راستاي قانون بند20 ماده 55 شهرداري ها مي توان با تعامل با ديگر ادارات و سازمانهاي درگير مسائل و مشکلات شهر را رفع کرد.
فدايي فر بيان کرد:شهرداري پس از پيگيري هاي چند ماهه با هدف تعامل با اداره مربوطه و فروشندگان اقدام به چند مورد صدور اخطاريه نمود که متاسفانه به رغم حريق يکي از از کانکس ها در هفته هاي اخير و خسارت مالي ناشي از آن نسبت به جمع آوري اين کانکس ها اقدام نشد.
وي ادامه داد: در اين راستا شهرداري با اخذ حکم قضايي و به استناد بند20ماده55قانون شهرداري ها اقدام به جمع آوري کانکس هاي فوق کرد.
مديرمنطقه يک شهرداري قزوين تصريح کرد: بايد با شناسايي و جلوگيري از نصب اين کانکس ها از مشکلات و مزاحمت هاي بعدي جلوگيري کرد و با تمرکز مشاغل مزاحم و عدم ايجاد آنها با نظارت کامل بر فعاليت آنان از ايجاد مزاحمت هاي بعدي جلوگيري کرد.
وي با اشاره به مشکلات ايجاد شده توسط اين کانکس ها بيان کرد:از جمله مشکلات اين کانکس ها مي توان به ايجاد اختلال در رفت و آمد عابرين،ايجاد گره ترافيکي، تجمع در بيرون از واحد صنفي، انجام فعاليت هاي خدماتي در بيرون از واحد صنفي و غيره بود.
فدايي فر با توجه به موقعيت منطقه يک که بيشترين بحث دستفروشي وشغل هاي کاذب را در پايان سال دارد از شهروندان خواست که با شهرداري همکاري لازم را داشته باشند در غير اين صورت شهرداري با هر گونه سد معبر برخورد خواهد کرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط