چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۰۷

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پيشرفت 90 درصدي پروژه‌هاي عمراني منطقه 2 شهرداري قزوين

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پيشرفت 90 درصدي پروژه هاي عمراني منطقه 2 شهرداري قزوين در سال جاري خبر داد.

مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: 130 ميليارد ريال اعتبار براي پروژه هاي عمراني امسال اختصاص يافته بود که بيشتر اين پروژه ها تا پايان امسال به اتمام مي رسد، البته اجراي چند پروژه به دليل تغيير در نقشه هاي اجرايي به سال آينده موکول شده است. 

به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي افزود: بوستان جانباز در زميني به مساحت 9 هزار مترمربع با 90 درصد پيشرفت فيزيکي و اعتباري بيش از 9 ميليارد و 300 ميليون ريال از پروژه هاي در دست اجراي اين منطقه است که تا پايان امسال به اتمام مي رسد و در نهم ارديبهشت  سال 93مصادف با هفته شوراهابه افتتاح مي گردد.
صادقي تصريح کرد: پروژه پياده رو سازي محور فردوسي از ميدان عدل تا چهارراه فلسطين، از محور ميدان عدل تا تقاطع بلوار  مدرس از جمله پروژه هاي ديگر اين منطقه است که با اعتباري بيش از يک ميليارد و 250 ميليون تومان در دست اقدام است و اسفند ماه امسال به اتمام مي رسد.
وي اظهار کرد: آماده سازي بافت باز که شامل محدوده سرتک و 17 هکتاري است از ديگر پروژه هاي عمراني اين منطقه است که با اعتباري بيش از 750 ميليون تومان و 70 درصد پيشرفت فيزيکي در دست اقدام مي باشد.
مدير منطقه 2 شهرداري قزوين افزود: بستر سازي رودخانه بازار به مساحت 7 هزار مترمربع با اعتباري بيش از 480 ميليون تومان از ديگر پروژه هاي عمراني اين منطقه است که به پايان رسيده است.
صادقي از جدول گذاري سطح منطقه با تمرکز بر روي منطقه مجاهد، هادي آباد، حيدري و نواب به عنوان ديگر پروژه هاي عمراني امسال منطقه 2 شهرداري ياد کرد و گفت: اين پروژه ها با اعتباري بيش از 560 ميليون تومان به اتمام رسيده است و در سال آينده کوچه هاي باقي مانده منطقه نواب و هادي آباد جدول گذاري مي گردند.
وي روکش ماشيني آسفالت معابر منطقه 2 شهرداري با 2 ميليارد تومان اعتبار را از ديگر پروژه هاي عمراني اين منطقه ذکر کرد و گفت: در اين پروژه 110 هزار مترمربع از خيابان ها و کوچه هاي پهن منطقه آسفالت شدند، همچنين 61 هزار مترمربع از کوچه هاي واقع در بافت قديمي منطقه با يک ميليارد و 100 ميليون تومان اعتبار روکش آسفالتي دستي شدند.
صادقي اصلاح گذر کنار پل سرداران و پل عمراني با 250 ميليون تومان اعتبار،هدايت آب هاي سطحي، تکميل و لوله گذاري ضلع غربي بلوار سرتک جهت انتقال به لوله اصلي بلوار شهيد بهشتي با 220 ميليون تومان اعتبار، مرمت و لکه گيري معابر با بيش از 650 ميليون تومان اعتبار از ديگر پروژه ها منطقه 2 شهرداري است.
وي تکميل رمپ و لوپ شمال غربي پل ولايت با پيشرفت فيزيکي 60 درصد و اعتبار 700 ميليون تومان و مرمت و نگهداري دال و دريچه معابر منطقه 2 شهرداري با اعتبار 300 ميليون تومان از جمله پروژه هاي عمراني اين منطقه است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط