پنجشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۲۴

همسر شهيد تقوي:

حضور همسر شهيدم را احساس مي کنم

عضو شوراي اسلامي شهر و مديرکل و معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و جمعي از مديران شهرداري قزوين با همسر و دختر شهيد محمد حسين تقوي ديدار و گفتگو کردند.

 

همسر شهيد سيدمحمدحسين تقوي گفت: شهيد محمد حسين براي کل فاميل بسيار عزيز و محترم بود، ايشان با آن جواني، داراي تجربه و پختگي فراواني بود و به خيلي از نزديکان مشاوره مي داد البته ما به ابعاد والاي شخصيتي اش بعد از شهادتش بيشتر آشنا شديم.
وي با بيان اينکه همسرش معلم در روستاي عبدل آباد بود و در آنجا مدرسه ساخت و لوله کشي آب برايشان انجام داد، افزود: شهيد بسيار خانواده دوست بود و يک دختر و يک پسر از اين شهيد به يادگار مانده است که هر دو آنها مثل پدرشان با محبتند.
وي در قسمت ديگر سخنانش گفت: من حضور همسر شهيدم را در بسيار مواقع در کنارمان احساس مي کنم .
دعا کنيد که جاماندگان از غافله شهدا راه شهدا را فراموش نکنند
فرج اله فصيحي رامندي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين نيز گفت: شهرداري و شوراي شهر برنامه اي دارند که هفته اي 2 بار به ديدار خانواده شهدا بيايند که در اين برنامه مديران بنياد شهيد ما را همراهي مي کنند و ما توفيق داشتيم در ايام اله دهه فجر به ديدار شما خانواده شهيد بيايم .
اين فرمانده دفاع مقدس بيان کرد: مصلحت الهي بوده که برخي ها که گل هاي حقيقي جامعه بودند از سوي خداوند گلچين شوند و شما خانواده شهدا دعا کنيد که جاماندگان از غافله شهدا راه شهدا را فراموش نکنند.
نادر نصيري، مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوني نيز گفت: اعتقاد داريم شهدا که روهران راه ولايت با بصريت بودند ماندگارند و آرزويمان محشور شدند با شهدا است.
گفتني است در اين ديدار سيد علي شفيعي مدير عامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين؛ کيومرث فدايي فر مدير منطقه يک شهرداري؛ عباس عسگري رئيس اداره حراست شهرداري؛ علي اکبر بيک معاون بنياد شهيد؛ اصغر اللهياري مشاور امور ايثارگران شهردار؛ فرهاد رشوند، مدير پايگاه اطلاع رساني شهرداري حضور داشتند.
سيدمحمدحسين تقوي، هشتم دي 1336 در شهر قزوين به دنيا آمد. پدرش سيدعلي‌اکبر، در شرکت نفت کار مي‌کرد و مادرش سکينه نام داشت. تا پايان دوره متوسطه درس خواند. معلم بود. سال 1357 ازدواج کرد و صاحب يک پسر و يک دختر شد. از سوي بسيج در جبهه حضور يافت. هجدهم اسفند 1365 در آبادان در سانحه رانندگي به شهادت رسيد. مزار او در گلزار شهداي زادگاهش واقع است.
http://www.khatesorkh.ir/index.php?martyr_id=2082

 

تصاویر مرتبط