پنجشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۲۴

جوادي، مدال آور پيشکسوت کشتي جهاني:

توجه به ورزش موجب کاهش بزهکاري است

ابراهيم جوادي، قهرمان پيشکسوت کشتي جهاني با پهلوان احسان لشگري، مسعود نصرتي شهردار قزوين و محسن حق شناس مدير کل ورزش و جوانان استان در دفتر شهرداري ديدار و گفتگو کرد.

 

ابراهيم جوادي، قهرمان پيشکسوت کشتي جهان گفت: افتخار مي کنم که قزويني هستم و هرجا باشم از حق بچه هاي قزوين دفاع مي کنم کشتي ما خيلي مظلوم است و اميدوارم با آمدن آقاي خادم شاهد تحول جدي در کشتي باشيم کشتي به عنوان ورزش اول کشور آبروي ماست و جزو مدال آورترين رشته هاست.
ابراهيم جوادي، قهرمان پيشکسوت کشتي جهان در ديدار با پهلوان احسان لشگري، مسعود نصرتي شهردار قزوين و رئيس هيات کشتي استان و محسن حق شناس مدير کل ورزش و جوانان استان در دفتر شهردار با اظهار اينکه ما بايد با غرور در مسابقات جهاني و سياسي شرکت کنيم افزود: اين که افراد ورزشي سکان هدايت ورزش در استان و کشور را در دست بگيرند موجب تحول ورزش است.
قهرمان پيشکسوت کشتي جهان بيان کرد: جايي که سالن ورزشي و تشک کشتي هست بزهکاري کمتر است اين واقعيتي است که باد به آن توجه کرد
رئيس هيات کشتي استان البرز ادامه داد: حاضر به برگزاري مسابقات مشترک استاني و تبادل تجربيات هستيم.
جوادي بيان کرد: اگر از سنين پايه براي کشتي کار شود، نتيجه مطلوبتري حاصل مي شود .
وي ادامه داد: بايد در کنار خانه کشتي، مدرسه کشتي داشته باشيم و مربيان بلدکار به صورت اساسي کار ها را پيش ببرند.
قهرمان پيشکسوت کشتي جهان گفت: احسان لشگري از جمله کشتي گيراني است که هم به لحاظ فني قوي است و هم پهلوانانه کشتي مي گيرد وي از نظر اخلاقي بسيار خوب است معتقدمحق لشگري بيشتر از اين هاست .
وي با اظهار اينکه جام تختي امسال خيلي به لحاظ کيفي عالي بود افزود: با مديريت آقاي رسول خادم شاهد تحول در ابعاد اخلاقي و بعد فني و تکنيک و سرعت در کشتي هستيم.
احسان لشگري:
پايه کشتي بايد قوي شود
احسان لشگري مدال آور المپيک و جاني قزئويني نيز در ايم مراسم گفت: پايه کشتي بايد قوي شود و من خذدا را شکر مي کنم که زير نظر استادم قوي کار کشتي ام را شروع کردم.
حق شناس، مدير کل ورزش و جوانان استان:
 
رويکرد شهرداري در پاسداشت مفاخر شهر قابل تقدير  است
محسن حق شناس، مدير کل ورزش و جوانان استان در اين ديدار صميمي گفت: رويکرد شهرداري قزوين به ويژه در هفته بزرگداشت روز قزوين و پاسداشت مفاخر ارزشمند شهر جاي تقدير دارد.
حق شناس اضافه کرد: شهردار قزوين و رئيس هيات کشتي استان زحمات زيادي براي ورزش استان مي کشند و بايد گفت کل ورزش استان برعهده شهرداري مي چرخاند.
نصرتي، شهردار قزوين و رئيس هيات کشتي استان:
از توانمندي پيشکسوتان کشتي استفاده مي کنيم
مسعود نصرتي، شهردار قزوين و رئيس هيات کشتي استان نيز گفت: در قزوين همراهي مدير کل ورزش و جوانان استان در تامين مالي هيات کشتي برخي مشکلات را کاهش داد.
نصرتي افزود: برنامه داريم از توانمندي پيشکسوتان کشتي استان به ويژه امثال پهلوان ابراهيم جوادي استفاده کنيم.
رئيس هيات کشتي استان افزود: از آقاي احسان لشگري خواسته ايم هروقت در قزوين حضور دارد بر سر جلسات آموزشي هيات کشتي حضور يابد تا قوت قلب و روحيه براي جوانان باشد.
شايان ذکر است؛ ابراهيم جوادي‌پور متولد سال 1322قزوين و کشتي‌گير آزادکار بازنشسته? ايراني است. وي با ? بار پياپي قهرماني جهان، ? بار قهرماني در بازي‌هاي آسيايي، مدال برنز المپيک ???? مونيخ و قهرماني در مهمترين تورنمنت‌هاي بين‌المللي دوران خود، همچون جام دانکلف بلغارستان، جام تفليس شوروي و جام تاتراس لهستان، پرافتخارترين کشتي‌گير سبک‌وزن تاريخ کشتي ايران است. شکست از نيکولف بلغار در المپيک مونيخ تنها شکست او در مسابقات جهاني و المپيک بود. جوادي در المپيک ????مونترال و ????بارسلونا هم به عنوان مربي همراه تيم ملي بود و هم‌اکنون ????رياست هيئت کشتي شهرستان کرج را برعهده دارد.

 

تصاویر مرتبط