شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۹

فدايي‌فر، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين:

ديدار با خانواده‌هاي شهدا اداي دين به ارزش‎هاي انقلاب است

مدير منطقه يک شهرداري قزوين به همراه جمعي از مديران اين شهرداري با حضور در منزل دو تن از شهداي انقلاب شهر قزوين با خانواده‌هاي اين عزيزان ديدار و گفتگو كرد.

مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: خانواده هاي شهدا بزرگترين سرمايه معنوي انقلاب و ملت هستند و ديدار با آنان اداي دين به ارزش‌هاي انقلاب است.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين، کيومرث فدايي‌فر به همراه جمعي از مديران اين منطقه با حضور در منزل شهيدان محسن ميرزايي و مهدي نانکلي و يحيي هوشمند از جانبازان 70 درصد به صورت جداگانه با خانواده‌هاي ايشان ديدار و گفتگو کردند و در اين ديدار بر حمايت و رفع مشکلات خانواده شهدا با همت و تلاش مسئولين تاکيد کرد.
 وي افزود: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه و نظام جمهوري اسلامي هستند و همه ما بايد ادامه دهنده راه شهدا و آرمانهاي آنان باشيم.
وي بيان کرد: شهدا با ايثارگري شجره طيبه نظام جمهوري اسلامي ايران را مستحكم كردند و ديدار با خانواده شهدا و رسيدگي به امور آن‌ها نبايد به مقاطع زماني خاص محدود شود.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: خانواده هاي شهدا پدران و مادران اين مرز و بوم هستند و حفظ كرامت آن ها ضرورتي انكار ناپذير است.
 فدايي فر دلجويي و تقدير از خانواده هاي شهدا و ايثارگران را وظيفه هر ايراني دانست و اعلام کرد: شهرداري متناسب با توان و وظايف خود حامي خانواده هاي شهدا و ايثارگران خواهد بود.
در اين ديدار صميمي خانواده هاي دو شهيد و جانباز انقلاب به گفت و گو و بيان نقطه نظرات خود با مدير منطقه يک شهرداري قزوين پرداختند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط