سه‌شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۰۱

بازديد مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين از خط توليد تابلوهاي راهنماي مسير

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين از خط توليد تابلوهاي راهنماي مسير بازديد کرد.

با توجه به اهميت تابلوهاي راهنماي مسير در هدايت و توزيع ترافيک شبکه معابر سطح شهر و اهميت توجه به مسائل فني و طراحي در توليد و نصب اين تابلوها بازديدي از خط توليد اين تابلوها از سوي مديرعامل و کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين از شرکت آذين راه شرق صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در اين بازديد گفت: در طراحي تابلوهاي راهنماي مسير ضمن توجه به ويژگي و سرعت خودروها در معبر مورد نظر در انتخاب ارتفاع الف( اندازه فونت)  2 اصل خوانايي، تداوم بايد مورد توجه قرار گرفت.

عرشيان افزود:  دقت در توليد و نصب تابلوهاي راهنماي مسير جزء مراحل مهم پروژه است که بايد دقت لازم در مراحل ساخت و نصب آن انجام شود.

وي اضافه کرد: مسئله مهم در ساخت تابلوهاي راهنماي مسير نوع شبرنگ و نحوه مونتاژ شبرگ روي فلز مبنا که عمدتا آلومينيوم يا ورق گالوانيزه است، بعد از آماده سازي بستر کار مي باشد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: در برخي از موارد به دليل عدم توجه به مسائل فني و آماده سازي بستر موقع مونتاژ و نصب شبرنگ به خاطر خطاهاي عامل انساني کيفيت محصول کاهش مي يابد.

عرشيان تصريح کرد: بنابراين استفاد ه از تجهيزات و دستگاه هاي فني پيشرفته در تهيه تابلوهاي راهنماي مسير بيشتر احساس مي شود.

وي بيان کرد: دستگاه هاي مونتاژ و نصب شبرنگ براي تهيه تابلوهاي راهنماي مسير در برخي از شرکت هاي محدود مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين مسوول اظهار کرد : استفاده از دستگاه هاي تمام اتوماتيک در تهيه تابلوها نقش مهمي در کيفيت و دوام تابلوها ايفا مي کند.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد:  استفاده از دستگاه هاي تمام اتوماتيک در توليد تابلوها موجب توليد تابلوهايي با درصد خطاي کمتر و طول عمر بيشتر مي شود که به تبع آن در هزينه ها نيز صرفه جويي خواهدشد.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط