سه‌شنبه ۱۳۹۲/۱۰/۱۷

فدايي‌فر، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين خبرداد؛

کاهش 13درصدي صدور پروانه‎هاي ساختماني در هشت ماهه اول سال جاري

صدور پروانه‌هاي ساختماني در منطقه يک شهرداري قزوين در هشت ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13درصد کاهش پيدا کرده است.

مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: صدور پروانه‌هاي ساختماني در هشت ماهه اول سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13درصد کاهش پيدا کرده است.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ کيومرث فدايي‌فر افزود: امسال حدود 353 پروانه ساختماني صادر شده و اين در حالي است که در سال گذشته 408 پروانه ساختماني صادر شده بود.
فدايي‌فر رکود بازار مسکن را يک از دلايل کاهش صدورپروانه هاي ساختماني دانست و تصريح کرد: کاهش صدور پروانه هاي ساختماني در درآمد منطقه يک شهرداري قزوين نيز تاثيرگذار بوده است.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين بيان کرد: به رغم کاهش صدور پروانه هاي ساختماني اما از لحاظ عرصه مساحت زمين هايي که پروانه صادر شده است186درصد رشد داشتيم.
وي افزود: در سال گذشته براي83هزار و 348مترمربع زمين پروانه صادر شده است و اين در حالي است که امسال اين رقم238هزار و473مترمربع مي باشد.
فدايي‌فر با اعلام اين که امسال از لحاظ تعداد واحدهاي مسکوني نيز21 درصد کاهش داشتيم، اعلام کرد: در سال گذشته براي2هزارو133واحد مسکوني و در هشت ماهه امسال نيز براي يک هزارو690واحد مسکوني پروانه صادر شده است.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط