یکشنبه ۱۳۹۲/۱۰/۰۸

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

ارجاع 59 پرونده تخلفات ساختماني به اجراي احکام منطقه دو شهرداري قزوين

در آذرماه سال‌جاري 59 فقره پرونده تخلفات ساختماني به واحد اجراي احکام منطقه دو شهرداري قزوين ارجاع شده که 18 مورد آن مختومه شده است.

 مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: در آذرماه سال‌جاري 59 فقره پرونده تخلفات ساختماني به واحد اجراي احکام منطقه دو شهرداري قزوين ارجاع شده که 18 مورد آن مختومه شده است.
به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي با حضور در واحد اجراي احکام منطقه دو شهرداري ضمن آشنايي کامل از روند کار اين واحد و بررسي پروندهاي ارجاعي افزود: در آذر ماه 92 طبق آمار اعلام  شده 59 فقره پرونده تخلفات ساختماني به واحد اجراي احکام ارجاع شده که 18 مورد آن بعد از بررسيهاي لازم و حضور مالکين املاک به نتيجه رسيده و مابقي آن‌ها يا جريمه شده‌اند يا در حال بررسي هستند .
صادقي بيان کرد: از 59 فقره پرونده‌اي که در آذرماه به واحد اجراي احکام ارجاع شده براي 20 مورد آنها حکم تخريب صادر شده که 14 مورد از احکام تخريب اجرا شده و مابقي نيز در حال بررسي ميباشد.
وي اضافه کرد: در اين مدت 4 باب اماکن صنفي به دليل عدم پرداخت ديون معوقه و عدم رعايت قوانين شهرداري پلمپ شدهاند که دو مورد از آنها بعد از پرداخت عوارض و هزينه‌هاي شهرداري رفع پلمپ شده اند.
صادقي در پايان گفت: بسياري از شهروندان نسبت به قوانين شهرداري آگاهي دارند و در ساخت و سازها و غيره آن را رعايت مي کنند و از کساني‌ که نسبت به قوانين شهرداري آگاهي کامل ندارند در خواست مي شود قبل از هر اقدامي از قبيل ساخت و ساز و غيره با کارشناسان شهرسازي منطقه دو مشورت کنند تا شامل جرايم و تخلفات شهرداري نشوند که هم زمان را از دست مي دهند و هم اجراي پروژه به تعويق مي افتد که خسارت زيادي را به دنبال دارد.
لازم به ذکر است؛ واحد اجراي احکام در آذرماه سال‌جاري مبلغ سه ميليارد و هفصد و پنجاه ميليون ريال از جرايم صادره مانند بدهي معوقه، تخلفات ساخت و ساز، آراء کميسيون ماده صد و غيره درآمد ايجاد کرده است.
پايان پيام

تصاویر مرتبط