یکشنبه ۱۳۹۲/۱۰/۰۸

دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

اتمام 55درصد از عمليات عمراني پروژه سالن تاكسيدرمي در بوستان ملي باراجين

عمليات عمراني پروژه سالن تاكسيدرمي در بوستان ملي باراجين از 55 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني پروژه سالن تاكسيدرمي در بوستان ملي باراجين كه در سال جاري در دستور كار قرار گرفته است از 55 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار  مي‌باشد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي‌زاده با بيان اينكه اين پروژه با اعتبار 150ميليون تومان اجرايي خواهد شد، بيان كرد: در اين سالن كه در بوستان ملي باراجين احداث مي‌شود انواع پرنده خشك نگه‌داري خواهد شد.

دربندي‌زاده بيان كرد: احداث سالن تاكسيدرمي يكي از اقدامات فاز اول احداث دهكده طبيعت است كه به عنوان يكي از پرو‍ژه هاي مهم و با جاذبه هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي در بوستان ملي باراجين در حال احداث مي‌باشد.

وي افزود: مرحله سفت کاري عمليات عمراني اين پروژه به اتمام رسيده و هم اکنون در مرحله اجراي بناي ساختمان مي‌باشد.

اين مقام مسوول اضافه كرد: با احداث پروژه دهکده طبيعت مجموعه‌اي از حيوانات، پرندگان و خزندگان در اين سايت نگهداري مي‌شوند و در كنار آن امكانات رفاهي و جاذبه هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي پيش بيني شده است.

وي پر كردن اوقات فراغت، تفريح و تفرج بازديد كنندگان، بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهي مردم در ارتباط با پرندگان، فراهم كردن شرايط مناسب جهت جذب توريست را از مهمترين اهداف احداث تاكسيدرمي عنوان كرد.

دربندي‌زاده بيان كرد: در سالن تاكسيدرمي فرآينده خشك كردن پرندگان به نمايش گذاشته خواهد شد.

گفتني است؛ كارفرماي احداث دهكده طبيعت سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط