دوشنبه ۱۳۹۲/۱۰/۰۲

صادقي،مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 262 پيام مردمي در آذرماه 92

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه 137 اين منطقه به 262 تماس در آذر ماه 92 خبر داد.

 مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در آذر ماه 92 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري 262 تماس گرفته شده كه 119مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت، مرمت، لكه گيري و نگهداري معابر بوده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي افزود: بعد از مسئله آسفالت، مرمت، لكه‌گيري و نگهداري معابر بيشترين تماس از طرف شهروندان مربوط به جلو گيري از سد معبر اصناف و دستفروشان مي باشد كه مشكلات فراواني را بوجود آورده است.
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي بيان کرد: از همشهريان عزيز درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
وي افزود: تعداد زيادي از درخواستها، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد.
صادقي بيان کرد: در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواست‌ها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرار مي گيرد و سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط