دوشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۲۵

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

90 درصد از چراغ‌هاي راهنمايي شهر قزوين هوشمند هستند

34 تقاطع در سطح شهر قزوين داراي چراغ راهنمايي هوشمند هستند که حدود 90 درصد از چراغ‌هاي راهنمايي شهر قزوين را شامل مي‌شود.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: 34 تقاطع در سطح شهر قزوين داراي چراغ راهنمايي هوشمند هستند که حدود 90 درصد از چراغ‌هاي راهنمايي شهر قزوين را شامل مي‌شود.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان افزود: 56 تقاطع در سطح شهر قزوين چراغ‌دار هستند که 38 تقاطع به صورت فرماندهي و 18 تقاطع به صورت چشمک زن است.
وي بيان کرد: هزينه طراحي و نصب تابلوهاي راهنماي مسير در سطح شهر قزوين در سال جاري نسبت به سال 87، 12برابر شده است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: هزينه طراحي و نصب تابلو هاي راهنماي مسير به ازاء هر متر مربع با احتساب فونداسيون و پايه 950هزار تومان است که اين رقم نسبت به سال 87، 12برابر شده است.
عرشيان افزود: مجموع متراژ تابلوهاي راهنماي مسير موجود در سطح شهر قزوين 3هزار و 445 مترمربع است که نسبت به 4 سال گذشته 7برابر شده است.
وي بيان کرد: تعداد تابلوهاي راهنماي مسير بالاسري در سطح شهر قزوين 45 دهانه و تعداد تابلوهاي راهنماي مسير جانبي در سطح شهر قزوين 77 تابلو مي‌باشد.
عرشيان با بيان اينکه تعداد تابلوهاي ترافيکي انتظامي و هشداري در سطح شهر قزوين 13هزار و 500 تابلو است، افزود: طول خط کشي در معابر اصلي شهر 315کيلومتر مي‌باشد که هر 6ماه انجام مي‌شود.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط