پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۲۱

ايرانخواه، مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين خبر داد؛

تحويل زميني به مساحت 9 هکتار براي پروژه توقفگاه اتوبوسراني در شمال اتوبان

امسال با همکاري شهرداري قزوين و اداره کل راه و شهرسازي استان قزوين زميني به مساحت 9 هکتار براي توقفگاه اتوبوسراني در شمال اتوبان مکانيابي و تحويل گرفته شد.

 

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين گفت: امسال با همکاري شهرداري قزوين و اداره کل راه و شهرسازي استان قزوين زميني به مساحت 9 هکتار براي توقفگاه اتوبوسراني در شمال اتوبان مکانيابي و تحويل گرفته شد و در اين توقفگاه به رانندگان اتوبوس خدمات با کمترين هزينه ارائه خواهد شد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ محمدحسن ايرانخواه در نشست خبري به مناسبت فرا رسيدن 26آذر روز حمل و نقل که با حضور معاون و مديران عامل حمل و نقل شهرداري قزوين برگزار شد، با گراميداشت اين روز افزود: اين اقدام که در سال جاري صورت گرفته است باعث خواهد شد رانندگان از بهترين و با کمترين هزينه از خدمات مورد نياز استفاده کنند.
وي در ادامه به بازسازي 20 دستگاه اتوبوس و ميني بوس با 8 ميليارد ريال اعتبار در سال جاري اشاره و بيان کرد: امسال پروژه کارت بليت با همکاري شرکت  اتيک و بانک پاسارگاد مشابه شهرهاي مشهد و اهواز با 57 ميليارد ريال اعتبار اجرايي شده است.
ايرانخواه افزود: در سال جاري با بررسي‌هاي صورت گرفته خط جديد از تقاطع شهيد بابايي – معلم به مينودر با 4 دستگاه اتوبوس راه اندازي شد.
اين مسوول گفت: در سال جاري همچنين 3 خط مينيبوسراني جديد براي روستاي اسماعيل آباد، شهر صنعتي ليا و نظام آباد راه اندازي شده است.
وي افزود: به دليل درخواست رياست دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در سال جاري  خط اتوبوسراني دانشگاه آزاد قزوين تا بلوار معلم تحويل اين سازمان شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط