چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۲۰

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

دسترسي شرق به شمال تقاطع بلوار مطهري به دانشگاه امام‌خميني(ره) ساماندهي مي‌شود

دسترسي شرق به شمال تقاطع بلوار مطهري به دانشگاه امام خميني(ره) توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ساماندهي مي‌شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: دسترسي شرق به شمال تقاطع بلوارمطهري به دانشگاه امام خميني(ره) (بلوار نوروزيان)ساماندهي مي شود.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: با احداث تقاطع پل غيرهمسطح مطهري و افزايش تقاضاي سفر به خصوص رويکرد شرق به غرب و شرق به شمال اين تقاطع و لزوم اصلاح هندسي دسترسي هاي وضع موجود راستگرد شرق به شمال تقاطع مذکور براي فراهم کردن دسترسي رانندگان به بلوار نوروزيان، کوثر، مينودر و صداوسيما با همکاري سازمان فضاي سبز و شهرداري منطقه سه از سوي اين سازمان در حال انجام است.
وي اضافه کرد: در اين پروژه دسترسي تندرو به کندروي بلوار مطهري (حدفاصل ميدان جانبازان تا بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني(ره)) براساس نقشه و مشخصات طراحي شده به صورت استاندارد ساماندهي مي شود.
اين مسوول عنوان کرد: با توجه به ضرورت فراهم کردن دسترسي اهالي چهارصد دستگاه به کوثر و مينودر از طريق بلوار مطهري در اين طرح بريدگي با عرض مناسب طراحي شده و در حال احداث است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: با توجه به لزوم رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي شهروندان توصيه مي شود از حرکت خلاف جهت در کندروها در اين محور جددا خودداري کرده و از طريق دسترسي ها و دوربرگردان هاي طراحي شده نسبت به انتخاب مسير و مقصد خود اقدام کنند.
پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط