پنجشنبه ۱۳۹۰/۰۲/۰۸

باحضور مدير منطقه 3 شهرداري،

عمليات احداث اولين ساختمان شهرک غزالي آغاز شد

کلنگ احداث اولين ساختمان شهرک غزالي متعلق به تعاوني هاي 9 گانه قزوين با حضور مدير منطقه 3 شهرداري قزوين و هيات همراه به زمين زده شد.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه 3 قزوين، در اين مراسم که با حضور تني چند از اعضاي هيات مديره و اعضاي اين تعاوني ها برگزار شد، گنجي مدير منطقه سه قزوين با اظهار خرسندي از آغاز اجراي عمليات ساخت پروژه شهرک غزالي گفت: اين شهرک داراي موقعيتي منحر به فرد است که پيش بيني مي شود رونق آن با شتاب زيادي روبرو شود.
گنجي خطاب به حاضران در مراسم و در پاسخ به خواسته يکي از اعضا تعاوني ها مبني به مساعدت شهرداري براي تسهيل در ساخت و ساز اين پروژه ، تصريح کرد: شهرداري تا جايي  که ضوابط اجازه مي دهد، همکاري لازم را با اعضا خواهد داشت و همانطور که در گذشته هم عنوان کرده ام ، احداث اين شهرک به منزله انجام يک معامله برد برد است و به همين لحاظ تمام تلاش خود را به رفع گره هاي کور در تعاوني ها بود معطوف مي کنيم.
وي در ادامه با بيان اينکه بايد همه دست به دست هم بدهيم تا به ياري خداوند در آينده اي نزديک اين شهرک همچون شهرک مينودر رونق بگيرد، در خصوص دغدغه اعضا مبني بر نبود امکانات زيرساختي و در نتيجه بروز دلسردي در اعضاي تعاوني ها براي احداث بنا گفت: تلاش ما اين است که در کوتاهترين زمان ممکن اين امکانات در شهرک فراهم شود و در اين راستا در پي فرصتي هستيم تا از مديران عامل شرکت هاي خدمات رسان همچون آب ، برق، گاز،... دعوت به عمل آوريم و با بازديدي که توسط اين مسولان از منطقه انجام خواهد گرفت، هر چه سريع تر اين امکانات در شهرک فراهم شود؛ البته جلساتي در اين خصوص برگزار شده و مسوولان مربوطه هم قول همکاري داده اند كه اميد مي رود در آينده اي نزديک ب اين امر تحقق يابد.
مدير منطقه سه قزوين در ادامه با شاخص خواندن طرح شهرک غزالي ، تصريح کرد : شهرداري منطقه سه داراي واحدهاي فعال است و به دليل شاخص بودن اين پروژه در صدد هستيم بهترين امکانات را به شهرک ارايه كنيم و فراتر از بروکراسي جاري به آن نگاه کنيم تا رفت و آمدهاي مکرر باعث دلسردي اعضاي تعاوني ها نشود.
گنجي افزود: در همه جا فرآيند دريافت پروانه ساخت، شرايط خاص خود را دارد که تلاش داريم در شهرداري اين روند را تسهيل كنيم تا متقاضيان دريافت پروانه با مشکل مواجه نشوند. 
 

 

تصاویر مرتبط