چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۹/۲۰

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

نوسازي و هوشمندسازي 24چراغ راهنمايي در سطح شهر قزوين

سامانه 24چراغ راهنمايي در سطح شهر قزوين با اعتبار يک ميليارد و 320ميليون تومان توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در سال جاري نوسازي و هوشمندسازي شده است.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: نوسازي و هوشمندسازي سامانه 24چراغ راهنمايي در سطح شهر قزوين با اعتبار يک ميليارد و 320ميليون تومان در سال جاري انجام شد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين المل شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان در نشست مطبوعاتي به مناسبت فرا رسيدن 26آذر روز حمل و نقل که با حضور معاون و مديران عامل حمل و نقل شهرداري قزوين برگزار شد، با گراميداشت اين روز افزود: در سال جاري احداث 3دستگاه پل هوايي عابر پياده در محور بلوار شهيد بهشتي(ميدان شهيد بابايي) و بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) در دستور کار قرار گرفت که در محور ميدان شهيد بابايي به بهره‌برداري رسيده است و يکي ديگر روبروي دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) به زودي نصب خواهد شد.
وي با تشريح پروژه‌ها و اقدامات اين مجموعه در سال جاري بيان کرد: با احداث اين سه پل هوايي در اين محور در هر 600متر يک پل هوايي خواهيم داشت.
عرشيان گفت: تا پايان سال جاري با اعتبار 700ميليون تومان 450مترمربع تابلوهاي راهنماي مسير در سطح شهر قزوين تهيه و نصب خواهد شد.
اين مسوول ادامه داد: در سال جاري اصلاحات هندسي 6 تقاطع با اعتبار يک ميليارد و 400ميليون تومان انجام شده است که اين مهم رضايت‌مندي شهروندان را ايجاد کرده است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين افزود: در سال جاري ايمن سازي و آرام سازي شبکه معابر با نگاه ويژه به 72مدرسه موجود در حاشيه معابر پرتردد با اعتبار يک ميليارد و 240ميليون تومان انجام شد.
پايان پيام   

 

تصاویر مرتبط