شنبه ۱۳۹۲/۰۹/۰۲

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد:

پاسخگويي منطقه2شهرداري قزوين به 287 پيام مردمي در آبان ماه

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه137 منطقه 2 شهرداري به 287 تماس در آبان 92 خبر داد.


فرامرز صادقي مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: درآبان ماه 92 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري287تماس گرفته شده كه137مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ، مرمت ، لكه گيري و نگهداري معابربوده است.
صادقي افزود: بعد از مسئله آسفالت، مرمت، لكه گيري ونگهداري معابربيشترين تماس از طرف شهروندان مربوط به نصب دال ، پل، سنگ فرش معابر  و مرمت دريچه هامي باشد كه مشكلات فراواني را به وجود آورده است .
صادقي در ادامه گفت : براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي  در پايان گفت: از همشهريان عزيز درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کنند.
در پايان قابل ذكر است تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل شود  که در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اين گونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد و سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط