یکشنبه ۱۳۹۲/۰۷/۲۸

ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين:

خيابان‌هاي قزوين به مناسبت اعياد سعيد قربان و غديرخم آذين‌بندي شد

آذين‌بندي خيابان‌هاي پرتردد شهر قزوين از جمله خيابان‌هاي امام خميني(ره)، خيام، سپه و شهرداري با ريسه‌هاي رنگي به مناسبت اعياد قربان و غدير انجام شده است.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: آذينبندي خيابان‌هاي پرتردد شهر قزوين از جمله خيابان‌هاي امام خميني(ره)، خيام، سپه و شهرداري با ريسه‌هاي رنگي به مناسبت اعياد قربان و غدير انجام شده است.

 

سعيد ميزاني با ارائه گزارشي از عملكرد اين سازمان در اعياد قربان و غدير افزود: اين سازمان براي آذين‌بندي بيش از 7هزار متر ريسه‌هاي رنگي نصب و همچنين كليه پرچم‌هاي ميادين و پل‌هاي روگذر  را تعويض کرده است.
وي در ادامه با اشاره به نصب المان‌ها به مناسبت اين ايام در سطح شهر قزوين از جمله در ميدان هاي عدل، ارتش، نصر، عارف و پل طالقاني و پل امام علي (ع) گفت: همچنين ريسه‌هاي رنگي در ميدان آزادي و تقاطع‌هاي غير همسطح و چراغ‌هاي باراني در خيابان عدل و بلوار مدرس نصب شده است.
ميزاني بيان کرد: به مناسبت اين ايام همچنين بيش از 600 متر بنر در ابعاد مختلف بر روي بيلبوردها و پل‌هاي عابر پياده و فيكسچر ها چاپ و نصب شده است.
وي در پايان از اجراي مراسم نورافشاني به مناسبت عيد سعيد غدير خم در روز چهارشنبه اول آبان 92 رأس ساعت 19 شب خبر داد و گفت: از كليه شهروندان دعوت مي‌شود در اين مراسم كه در زمين شقايق جنب تقاطع غير همسطح سيد حسن نصرا... برگزار مي‌شود شركت کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط